Stel hier je vraag over de community of In je bol
Recent actief
Wanneer je account wil verwijderen op de community, dan kan je een bericht achterlaten in dit topic. De moderator van In je bol verwijdert dan je je account.Je account wordt dan geanonimiseerd. Je reacties blijven wel staan op de community, zodat topics niet onduidelijk worden. Wat gebeurt er als je je account laat verwijderen?Je kunt niet meer inloggen op de In je bol Community Alle accountgegevens die In je bol van jou heeft worden verwijderd. (E-mailadres, geboortedatum, IP-adres). Je gebruikersnaam wordt verwijderd. Je gebruikersnaam is niet meer zichtbaar boven je berichten. Je berichten blijven online staan, maar anoniem, zonder gebruikersnaam.Wanneer je account verwijderd is, kunnen we dit niet meer ongedaan maken. Wel kan je zelf een nieuw account aanmaken. Is er reden dat je ook je topics en reacties verwijderd wilt hebben. Dan kan je een mail sturen naar community@injebol.nl en aangeven dat je je één of meerdere topics en reacties verwijderd wilt hebben en wat de reden daarvo
Ben jij ook bezig met je examens? Ervaar je stress, ben je op zoek naar tips of wil je juist anderen ondersteunen met jouw tips? Klik dan hier!
Wanneer je je gebruikersnaam wil veranderen, kan je een reactie achterlaten in dit topic. Je kunt dan aangeven naar welke gebruikersnaam je het wil aanpassenEen moderator van In je bol past dan je gebruikersnaam aan, zo lang deze aan communityregels voldoet en deze nog niet bestaat op de community.De moderator laat dan ook hier weten als je gebruikersnaam is aangepast.
Ja! Nieuw forum! Helemaal top.Heel fijn en goed dat er nu ook een forum is voor 18+! Ik vind het slim dat jullie ook 16 er bij hebben getrokken dat maakt de overgang beter.Ik wil even het hele team bedanken die dit heeft opgezet.In je bol vind ik een betere naam dan Alles Oke? voor een algemener forum voor jongeren dus ook een duimpje omhoog daarvoor.En ik wil nog even iedereen verwelkomen die net als mij ook vanaf het KT (Kindertelefoon) forum komt verhuisd.Laten we het net zo’n groot succes maken of misschien nog wel groter. Ik zal denk ik nog wel een topic maken binnenkort met tips voor als je 18 wordt. En sowieso zal ik zelf ook nog advies nodig hebben over van alles en nog wat. Zeker nu ik volgend jaar op de universiteit zit. Tot nu toe gaan de eindexamens goed, dus denk dat dat wel goed komt.Groetjes,NV
Hoi ik zag net dit toen ik op mijn profiel klikte:Wat is dat balkje onder mijn username? Normaal zou dat iets zijn van je hebt nog X dingen niet gedaan om je profiel compleet te maken, maar daar lijkt het niet op.Gewoon benieuwd :)
Komen er hier ook badges, net als op het ‘andere’ forum? Vond dat daar wel een leuke toevoeging.
Hi! Klopt het dat de vragen op de community die het meest recent een reactie hebben gekregen bovenaan komen te staan? Ipv de vragen zelf? Kan ik dat aanpassen?
Als ik naar community.injebol.nl wil gaan in Firefox krijg de onderstaande foutmelding. Blijkbaar zit er ergens een verlopen beveiligingscertificaat. Kan daar even naar gekeken worden?
Hoi, een simpele vraag lijkt mij, maar het is mij nog niet gelukt om deze informatie op de site terug te vinden…..Natuurlijk hoop ik die informatie in een reactie op dit topic te krijgen.Daarnaast zou het ook fijn zijn als iedereen die informatie gemakkelijk terug kan vinden op deze site 🙂 Een linkje zou dus welkom zijn 😉 groetjes,M&M's@M en Ms
Hoi, dit keer een onverklaarbare berekening……Ik heb er even een screenshot van gemaakt. Het is vandaag dus 23 september 2025 en onderstaande post van 25 juli wordt aangeduid als 2 maanden geleden gepost….Nou ben ik geen wiskundige, maar iedereen kan toch in één oogopslag zien dat dit geen 2 maanden geleden is….. eerste post: screenshot: Hetzelfde geldt voor de post daaronder: screenshot: Het is misschien dan wel BIJNA 2 maanden geleden, maar niet helemaal 2 maanden geleden.Nu is het misschien op deze site niet zo belangrijk dat het een dagje of wat scheelt, maar als deze manier van maanden berekenen voor een andere toepassing gebruikt wordt, bijvoorbeeld als er gezegd wordt dat je binnen 3 maanden moet reageren of als je 3 maanden garantie krijgt en iemand meldt het dan op de laatste dag (of zelfs op voorlaatste dag) dan kan die bedrogen uitkomen en is er dus wel een probleem….Er is iets niet 'goed’ met de berekening van het aantal maanden. Die is onnauwkeurig. Groetjes,M&M's@M
Dit is een open en veilige plek voor iedereen van 18 tot 27 jaar, waar je gratis en anoniem informatie kunt delen, advies kunt geven en ontvangen, elkaar kunt ondersteunen en ervaringen kunt uitwisselen. Alle topics en reacties zijn openbaar en toegankelijk voor iedereen om te lezen. Wil je zelf een topic starten of reageren? Registreer je en maak een account aan! Alles is hier bespreekbaar, zolang je je aan de community regels houdt.
Hoi @In Je Bol, In de afgelopen dagen is geruisloos een aantal reacties van mij verdwenen 🤔Ik ben benieuwd wie dat heeft gedaan en met welke reden.Ik heb er ook helemaal geen mail over ontvangen.Wat voor censuur is dat…..Ik ben hier niet blij mee.Een beetje uitleg is wel het minste, lijkt mij. Groetjes ,M&M's@M en Ms
Hoi,mooi dat het nieuwe forum eindelijk online is. Ik hoop dat het net zo’n succes wordt als het KT forum.Het zou wel fijn zijn als er ook ruimte komt voor wat meer ‘luchtigere’ topics. Op het KT forum is er bijvoorbeeld een Dagelijks Leven categorie. Zoiets zou hier ook welkom zijn denk ik. Nu zijn het vooral allemaal ‘zware’ onderwerpen. Het fijne van KT is dat er daar plek is voor beide.
Hoi iedereen, ik krijg graag antwoord op mijn vraag. Ook andere tips zijn welkom. Natuurlijk weet ik dat ik op Recent actieve topics kan klikken, maar dan zie ik maar één pagina met 25 topics staan… en ik wil meer topics dan dat zien. Waarschijnlijk komt het dat er maar één pagina met topics getoond wordt, omdat dit aan de instellingen ligt. Dat is begrijpelijk. Als er al heel veel topics zijn gepost is het wel handig dat er een filter is dat het overzicht beperkt, maar ja, als er sinds de start van dit platform er door de gebruikers ongeveer in totaal iets van 60 nieuwe topics zijn aangemaakt, dan zou ik die iig willen kunnen zien op een eenvoudige manier.Nieuwe bezoekers op dit forum moeten die informatie makkelijk kunnen vinden, lijkt mij.Als je een nieuwe winkel opent dan zorg je toch ook dat klanten alle of iig zoveel mogelijk van je aanbod makkelijk kunnen vinden.Dan zeg je toch ook niet tegen die klanten die de moeite hebben genomen om te vragen of dit ‘alles’ wat er te koop is
Hoi allemaal, de vraag lijkt me duidelijk als je kijkt op het plaatje wat ik meegestuurd heb. Ik kan er natuurlijk zelf op klikken, maar ja, waarom zou ik dat doen als één van mijn nieuwe vrienden hier gewoon het antwoord al weet 😅 Ik lees het wel en dan hoor ik graag of het verstandig is dat ik er zelf niet op geklikt heb 💣 Groetjes,M&M's@M en Ms
Hoi, ik heb 2 reacties verzonden: om 12.01 uur eentje in dit topic: https://community.injebol.nl/voor-je-lichaam-zorgen-71/bultjes-op-penis-214 Over die reactie heb ik een mailtje ontvangen en verscheen er op het openingsscherm een rode 1 (naast START EEN TOPIC). In beide gevallen is die reactie NIET geplaatst, terwijl dat dus via mail en via die rode 1 wel is aangekondigd. Beide meldingen waren van 14.42 uur. om 13.26 uur verzond in een reactie in dit topic: https://community.injebol.nl/je-weer-oke-voelen-70/psychische-hulp-195 ik heb hier geen melding van gekregen in de mail en ook niet op mijn startscherm en die reactie is WEL geplaatst. Kortom, er is kennelijk iets mis gegaan bij het checken en vervolgens plaatsen van mijn reacties. Ik zou het fijn vinden als die eerste reactie toch alsnog geplaatst wordt. Alvast bedankt. Groetjes,M&M's@M en Ms
Hoi allemaal, ik vroeg me af of die functie (nog) in gebruik is. Vorige week ontving ik een mailtje van In Je Bol met de mededeling dat 'mijn antwoord’ als beste antwoord was aangemerkt.Ik zag ook in mijn profiel achter beantwoord een '1’ staan, maar toen ik in dat topic keek zag ik er niks van en even later was die '1’ weer in een '0’ veranderd. Het kan zijn dat de Topic Starter per ongeluk op 'beste antwoord’ had geklikt en het even later heeft aangepast.Als dat het geval is dan heb ik daar begrip voor, maar omdat ik dat niet zeker weet, blijft mijn vraag: ís die functie (nog) in gebruik?Ik weet dat er ergens op dit forum wel aan een 'beste antwoord’ staat, dus toen werkte het (nog) wel. Als iemand er iets meer over weet, dan hoor ik dat graag. Groetjes,M&M's@M en Ms
Op het KT forum kon je in je profiel dingen zetten als je geslacht, geboortejaar en interesses. Hier alleen ‘lid sinds’ en je handtekening. Misschien is het een idee om dat hier ook uit te breiden?En een klein dingetje: hier staat er “Signature” ipv “Handtekening”. Zou voor de consistentie mooi zijn als dat aangepast kan worden.
De community van In je bol is dé plek waar jongeren van 18 tot 27 jaar met elkaar ervaringen kunnen uitwisselen, elkaar ondersteunen, vragen stellen en lezen hoe anderen ergens mee omgaan. Om dat op een leuke en veilige manier te doen hebben we een aantal community regels. Waarom communityregels?In je bol vindt het belangrijk dat de community een fijne en veilige plek is voor jongeren. De communityregels helpen hierbij. Als je een community account aanmaakt, ga je akkoord met deze community regels en het privacystatement. Wat gebeurt er als je de communityregels overtreedt?Bij een overtreding krijg je een eerste waarschuwing, bij een tweede overtreding krijg je een tweede waarschuwing. Bij een derde waarschuwing, binnen een jaar, wordt je account geblokkeerd. Je kan dan niet meer inloggen op de community. Waarschuwingen ontvang je altijd per mail.Het uitwisselen van contactgegevens (regel 4) vinden wij extra zorgelijk voor de veiligheid van de community. Daarom wordt je account bij een
De Transformers Community is een een app waar je support vindt van anderen die je begrijpen, waar je je emoties kunt delen en samen groeit in de ups en downs van het leven. Alles wat je daar deelt (anoniem als je wilt), blijft binnen de community en wordt alleen gezien door anderen die er ook bewust voor kiezen onderdeel te zijn van deze omgeving.In deze gratis app vind je ook handige tools om bijvoorbeeld om te gaan met emoties en je grenzen aan te geven.Nieuwsgierig? Ontdek meer over de Transformers Community.
Heb je al een account? Inloggen
Geen account? Maak een account aan
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.