Waar doe je het allemaal voor? Soms voelt alles zinloos of weet je niet wat je wilt met je leven. Andere jongeren stellen zichzelf dezelfde vragen. Geen antwoorden die je moet aannemen, gewoon eerlijke gesprekken. Anoniem.
Recent actief
Zingeving betekent dat je nadenkt over wat jouw leven betekenis geeft en dat in je leven brengt. Wat jouw leven zin geeft, is voor iedereen anders. Vaak zijn het de dingen waar je graag je best voor doet en waar je energie van krijgt. Dat kunnen vrienden, geliefden en familie zijn, hobby’s en creativiteit of zorgen voor een ander. Zingeving kan groot voelen, zoals bijdragen aan een betere wereld. Maar ook iets kleiner, zoals een goed gesprek of zorgen voor je huisdier. Wil je hier meer over lezen, kijk dan op hoe zorg je voor betekenis in je leven? voor meer informatie.
Hoi! Ik ben 26 jaar in 2022 ben ik afgestudeerd voor Toerisme en Hospitality ik weet niet of dat dit de juiste keuze is geweest voor mij. heb al veel verschillende beroepen geprobeerd. Gastvrouw, crediteurenadministratie, klantenservice, project medewerker, coupeuse. Maar uiteindelijk paste het allemaal niet bij mij. Wat ik als kind leuk vond om te doen was buiten spelen, knutselen en sporten. Actief en creatief dus. ik verveel me op mijn werk omdat er te weinig afwisseling is. Het is vaak de zelfde taken altijd de zelfde locatie en geen connectie met mijn collega’s van 57 en 69 jaar oud. ik voel me vaak alleen in dit gevoel, alsof iedereen het enorm naar z’n zin heeft op z’n werk behalve ik. Dat zal wel niet zo zijn maar zo voelt het wel, omdat dit onderwerp voor mijn gevoel niet zo vaak besproken wordt. heeft iemand misschien een leuke tip wat een mooie baan voor mij zou kunnen zijn? Of kan iemand laten weten dat ik hopelijk niet alleen ben. alvast bedankt ❤️-tekst aangepast do
Hi dit leek me leuk om te vragenWat waren jouw goede voornemens van 2025? Hoe zijn die gegaan? Heb je ze gehaald? Of heb je sommige bijgesteld? Bleken ze minder belangrijk voor je te zijn dan je had verwacht? Of ben je er nog mee bezig? Heb je voornemens voor 2026? Zo ja, wat zijn ze? Hoe ben je van plan om ze te halen?Ik zal zelf eerst gaan:Ik had voor 2025 een soort bingo van kleinere voornemens, degene die ik heb gehaald zijn:5km hardlopen zonder te stoppen De borstcrawl opnieuw leren Een dagje uit gaan met al mijn broertjes en zusjes Boeken aan de minibieb geven Nieuw museum bezoeken Iets voor mezelf haken 20 boeken lezen Bloed doneren Mijn master beginnen!Het is me niet gelukt om: een pull-up te doen, meringues met aquafaba maken, 12 no screen days, 5 gangen diner koken, in een random trein stappen en bij de bestemming uit eten gaan & geocachen proberen (vooral omdat ik de bingo een lange tijd kwijt was lol)Deze kleine doelen vond ik erg leuk. Misschien stel ik ook nog wel ext
Heb je een vraag, tips voor anderen of behoefte aan ondersteuning? Maak dan een account aan op de community en praat mee!
Heb je al een account? Inloggen
Geen account? Maak een account aan
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.