Skip to main content

Hoi,

ik heb 2 reacties verzonden:

om 12.01 uur eentje in dit topic:

https://community.injebol.nl/voor-je-lichaam-zorgen-71/bultjes-op-penis-214

Over die reactie heb ik een mailtje ontvangen en verscheen er op het openingsscherm een rode 1 (naast START EEN TOPIC). In beide gevallen is die reactie NIET geplaatst, terwijl dat dus via mail en via die rode 1 wel is aangekondigd. Beide meldingen waren van 14.42 uur.

om 13.26 uur verzond in een reactie in dit topic:

https://community.injebol.nl/je-weer-oke-voelen-70/psychische-hulp-195

ik heb hier geen melding van gekregen in de mail en ook niet op mijn startscherm en die reactie is WEL geplaatst.

Kortom, er is kennelijk iets mis gegaan bij het checken en vervolgens plaatsen van mijn reacties.

Ik zou het fijn vinden als die eerste reactie toch alsnog geplaatst wordt.

Alvast bedankt.

Groetjes,

M&M's

@M en Ms 

Hallo ​@M en Ms,

Wat goed dat je ons hierover bericht! 

Wij hebben er nog eens naar gekeken en beide reacties zijn geplaatst. Mogelijk was er wat vertraging, maar ze zijn inmiddels zichtbaar in de bijbehorende topics.

Groet,

Indy van Injebol

Het forum liep ook niet helemaal soepel vanmiddag zo te zien. Misschien had het daar mee te maken?

Hoi Timmy,

Voor zover ik kan zien werkt het nu goed. Mocht er iets niet kloppen, laat het dan eventjes weten!

Groetjes,

Sanne van In je bol

Hoi allemaal,

mijn reacties zijn iig geplaatst zie ik.

@Indy  en ​@Sanne 

Dankjewel daarvoor, als jullie er tenminste iets aan hebben kunnen doen (of gewoon ook blij verrast waren dat mijn reacties er ineens stonden 😁) en anders hebben jullie allebei jullie eerste reactie op dit forum geplaatst 🍾🥂.

Dat kunnen we ook vieren 😉

@Timmy 

ja, als er vanmiddag dingen ook al niet soepel gingen zou dat er ook wel iets mee te maken kunnen hebben…..🤔, denk ik

We zullen het waarschijnlijk nooit precies weten, maar we hebben weer even wat kunnen posten op dit forum 😂

Nu nog wat meer forumleden, die kunnen we sws wel gebruiken.

Ik gun iedereen ook wel vakantie 😎 natuurlijk, maar je kunt ook in je vakantie lid worden van dit forum en af en toe iets posten.

Dus èn vakantie 🏄🚴🏽🏊🏿🤸🛀 èn een beetje forum, dus dan kun je weer ff lekker op je telefoon 📞, nou ja deze 📱 of op de computer 💻

Jullie zijn van harte welkom. Allemaal.

Groetjes,

M&M's

@M en Ms 

@Sanne 

alles werkt weer zoals het hoort hoor. 👍🏻

Reageer