Hoi iedereen,
ik krijg graag antwoord op mijn vraag. Ook andere tips zijn welkom.
Natuurlijk weet ik dat ik op Recent actieve topics kan klikken, maar dan zie ik maar één pagina met 25 topics staan… en ik wil meer topics dan dat zien.
Waarschijnlijk komt het dat er maar één pagina met topics getoond wordt, omdat dit aan de instellingen ligt. Dat is begrijpelijk. Als er al heel veel topics zijn gepost is het wel handig dat er een filter is dat het overzicht beperkt, maar ja, als er sinds de start van dit platform er door de gebruikers ongeveer in totaal iets van 60 nieuwe topics zijn aangemaakt, dan zou ik die iig willen kunnen zien op een eenvoudige manier.
Nieuwe bezoekers op dit forum moeten die informatie makkelijk kunnen vinden, lijkt mij.
Als je een nieuwe winkel opent dan zorg je toch ook dat klanten alle of iig zoveel mogelijk van je aanbod makkelijk kunnen vinden.
Dan zeg je toch ook niet tegen die klanten die de moeite hebben genomen om te vragen of dit ‘alles’ wat er te koop is: ‘nou, we hebben wel meer spullen, maar die hebben we een beetje verstopt. Als je heel goed zoekt dan kun je ze vinden. Succes ermee'.
Met die manier van helpen is de kans groot dat die klanten niet terug komen en of bestaande klanten blijven terug komen is ook de vraag.
Volgens mij is dat nu ook een beetje aan de hand met deze site en de huidige instellingen.
Iedereen heeft er hard aan gewerkt om het zo goed mogelijk te maken en ik moet zeggen dat het er goed uitziet en alle medewerkers ook hun best doen, maar ik denk dat er wel verbeterpunten te bedenken zijn.
Eentje is dus dat ik niet in één oogopslag al het aanbod kan zien.
Iets anders wat mij een beetje 'tegenvalt’ en jullie mogen me best ongeduldig vinden, is dat ik (als gebruiker die niet achter de schermen kan kijken) het moet doen met wat ik (als die gebruiker) aan de buitenkant zie.
Dan zie ik wel dat er op tips en vragen door In Je Bol gereageerd wordt. Dat die vragen serieus genomen worden, maar ik zie nog weinig resultaat.
Natuurlijk is het ook vakantietijd en willen jullie alles zorgvuldig doen. Zorgvuldigheid is altijd goed, maar tussen overleg over ‘alles’ en met resultaat komen zit veel tijd en volgens mij moeten er sneller (sommige) knopen doorgehakt worden.
Als buitenstaander is het hebben van kritiek natuurlijk makkelijk, maar ik kan me niet echt voorstellen dat In Je Bol ook blij is met hoe het tot nu toe allemaal gaat. Er zijn weinig leden en dus ook weinig topics om op te reageren. Topics die je ook nog niet (allemaal) gemakkelijk kunt vinden….
Ik weet dat je op Categorieën kunt zoeken, maar die ga je toch ook niet één voor één aanklikken om snel een overzicht te krijgen?
Kortom, ik maak me een beetje zorgen.
Ik ben benieuwd naar wat anderen daar van vinden.
Tips zijn welkom.
Ik doe alles met goede bedoelingen. Laat dat duidelijk zijn.
Groetjes,
M&M's
@M en Ms