@NaamVergeten
Dank voor je complimenten! Ik geef het door aan iedereen die In je bol heeft opgezet!
En start je topics vooral, daar is deze community voor!
Groet,
Carolien
Leuk dat je hier ook bent. Ik hoop dat meer 18plussers hier naartoe gaan verhuizen en dat dit forum net zo succesvol wordt als KT.
Heyy @NaamVergeten,
Fijn dat je hier ook bent! Dit forum heeft vast veel potentie, ook omdat de 18 plussers die anderen goed hielpen bij het KT forum hier nu naartoe verhuizen. Het kan hier en daar nog wat aanpassingen gebruiken, maar daar zal ik het niet in dit topic over hebben. Het is echt heel erg fijn om een topic te hebben voor 18+ omdat wij (adolescenten) ook grote veranderingen in ons leven ondergaan. Ik zal het forum zeker gebruiken, want ik ga volgend jaar of naar de vavo of naar het mbo (door achterstand door mijn psychose) en ben momenteel bezig met het halen van mijn rijbewijs.
Maar goed, ik dwaal weer af. @Timmy, goed dat je ook een account aangemaakt hebt!
xx Eenmeisje004
Ik sluit me aan bij de complimenten van @NaamVergeten! Vind het zeer fijn dat er nu ook een forums is voor jongvolwassenen en hoop ook dat er hier meer gebruikers komen.
En wat leuk dat jullie hier ook zijn, @NaamVergeten , @Eenmeisje004 en @Timmy !
Ook vind ik het erg goed dat er hier hele specifieke categoriën rondom mentale gezondheid zijn. Het heeft veel potentiaal en maakt het forum erg overzichtelijk! Zo kan ik beter soortgelijke topics vinden over de problemen waarmee ik zit.
Ik had het misschien al in de KT forum gezegt, maar ik vind het kleurgebruik en de afbeeldingen op deze website erg goed gekozen! Het is erg rustgevend, wat goed bij het onderwerp van deze site past!
Groetjes van Charlotte
@Charlotte Ook leuk om jou hier te zien.
Ik vind het ontwerp van de site ook erg prettig.
Hoi allemaal,
@NaamVergeten,
hmm, dat taggen ziet er anders uit als dat ik me herinner van mijn KT tijd.
Als je iemand @-tte werd die naam volgens mij oranje en nu zie ik dat niet. Ik vraag me af of dit dan wel zo werkt…..
Nou ja, laat me maar even weten of je wel of geen mailtje heb gekregen over dat ik je getagd heb.
Dat is natuurlijk ook wel afhankelijk van jouw instellingen voor wanneer je mailtjes wilt ontvangen.
Iig, de reden dat ik me hier heb aangemeld is dat ik mijn naam even vast wilde leggen, want op KT is die wel beschermd, maar hier nog niet.
Ik weet niet of ik eigenlijk wel genoeg tijd heb voor dit forum, maar dat zien we dan wel weer.
Ik heb nu een account en dus de mogelijkheid om deel te nemen aan dit forum.
... ik wil nog even iedereen verwelkomen die net als mij ook vanaf het KT (Kindertelefoon) forum komt verhuisd.
dankjewel, die verhuizing heeft in mijn geval iets langer geduurd als bij degenen die tot nu toe al gereageerd hebben, denk ik.
Ik was hier voor het laatst in 2021 
Laten we het net zo’n groot succes maken of misschien nog wel groter.
dat lijkt me wel een goed plan
Ik zal denk ik nog wel een topic maken binnenkort met tips voor als je 18 wordt. En sowieso zal ik zelf ook nog advies nodig hebben over van alles en nog wat. Zeker nu ik volgend jaar op de universiteit zit.
ik zie de topics wel komen en ik wil wel proberen om er iets van te maken hier
Tot nu toe gaan de eindexamens goed, dus denk dat dat wel goed komt.
Groetjes,
NV
ah fijn. Volgens mij zijn de laatste examens deze week geweest, dus is het nu afwachten op de uitslag
@CarolienCM
@NaamVergeten
Dank voor je complimenten! Ik geef het door aan iedereen die In je bol heeft opgezet!
complimenten ook namens mij
En start je topics vooral, daar is deze community voor!
Groet,
Carolien
ik heb al iets van een plannetje in mijn hoofd voor een eerste topic
@Timmy
Leuk dat je hier ook bent. Ik hoop dat meer 18plussers hier naartoe gaan verhuizen en dat dit forum net zo succesvol wordt als KT.
18plus ben ik wel, ik ben ondertussen al 22
Met z'n allen kunnen we vast wel een mooie start maken hier.
Het is net als verhuizen naar een nieuw huis/studentenkamer. Allemaal nieuwe mensen. Mensen die je voor het grootste deel nog niet kent. De 'huisbaas’ (lees: In Je Bol) heeft z'n best gedaan om alles zo goed en prettig mogelijk in te richten en dan kom jij daar voor het eerst binnen met wat spullen die voor jou belangrijk en vertrouwd zijn. Daar zit je dan voor het eerst. Spannend. Zou je hier kunnen wennen en nieuwe vrienden maken?
Uit ervaring kan ik zeggen dat dat vast wel allemaal goed gaat komen. Je bent namelijk niet de enige die nieuw is en als we ons een beetje openstellen dan komt alles wel goed.
Dan kunnen we vast van ‘ons nieuwe huis’ een 'thuis’ maken.
ik heb volgens mij met geen van jullie (die tot nu toe op In Je Bol gereageerd hebben) op het KT forum gezeten. Nou ja, behalve @TheMightySlayer dan. Die naam doet wel een belletje rinkelen.
Het lijkt me sws wel leuk om jullie allemaal wat beter te leren kennen.
Btw, ik heb jullie natuurlijk wel allemaal al even gecheckt op het KT forum
, maar ja, echt kennen doe ik jullie natuurlijk nog niet. Ik ben wel nieuwsgierig.
Ik tag jullie allemaal maar even als jullie het niet erg vinden.
@Eenmeisje004
….Dit forum heeft vast veel potentie, ook omdat de 18 plussers die anderen goed hielpen bij het KT forum hier nu naartoe verhuizen.
dat is mooi om te weten en ook wel fijn voor jullie, want het is altijd wel fijn als je wat vertrouwde ‘gezichten’ om je heen hebt, zeker in een nieuwe omgeving
Het kan hier en daar nog wat aanpassingen gebruiken
ik heb in een ander topic al gelezen dat er door jullie al voorstellen gedaan zijn, dus dat gaat vast wel goedkomen
…..Het is echt heel erg fijn om een topic te hebben voor 18+ omdat wij (adolescenten) ook grote veranderingen in ons leven ondergaan.
je hebt gelijk. Er gaat een hele nieuwe wereld open. Nieuwe uitdagingen en ik was daar altijd ook wel nieuwsgierig naar. Over hoe dat zou zijn. Soms is het wel eens spannend, maar volgens mij kunnen wij dat wel aan met een beetje hulp van elkaar en natuurlijk ook met de hulp van familie en vrienden etc.
@Charlotte
Ik sluit me aan bij de complimenten van @NaamVergeten! Vind het zeer fijn dat er nu ook een forums is voor jongvolwassenen en hoop ook dat er hier meer gebruikers komen.
nou, hier ben ik dan haha
Het lijkt me leuk om jou/jullie wat beter te leren kennen.
Dit is mijn eerste post hier en als iemand mij ooit zou willen taggen dan heb ik daar zeker geen probleem mee. Ik zal proberen daar dan zsm op te reageren.
Groetjes,
M&M's
(jammer dat ik (net als op KT ook hier) geen & en ‘ in mijn gebruikersnaam kan gebruiken en ik daarom hier officieel bekend sta als@M en Ms )
Hey @M en Ms
Wij kennen elkaar niet (ik kwam in 2022 op het KT forum. Toen was jij al een jaar weg) maar ik heb je naam wel eens langs zien komen. Volgens mij was je best een gewaardeerd forumlid. Leuk dat je nu ook hier bent.
@TheMightySlayer heeft ook op KT gezeten dacht ik. De naam komt me igg wel bekend voor.
Het is hier nog erg rustig maar de site is ook pas een weekje in de lucht. Hopelijk wordt het net zo succesvol als KT.
hoi @Timmy,
Hey @M en Ms
Wij kennen elkaar niet (ik kwam in 2022 op het KT forum. Toen was jij al een jaar weg) maar ik heb je naam wel eens langs zien komen.
na het KT-forum was er toen niks en viel je in een heel diep zwart gat haha.
Nou zo erg was het toen ook weer niet, want met mij ging gelijk een heel groepje forumleden waar ik veel contact mee had van het forum. En toen wisten we niet beter dat het ophield en kwamen er ook weer allerlei andere dingen op mijn pad.
Volgens mij was je best een gewaardeerd forumlid.
ik heb wel wat gepost hier, dat klopt. 4000+ reacties ofzo, weet ik niet meer precies. De laatste weken hebben een paar collega forumleden nog een groot deel van hun topics laten verwijderen om privacy redenen, wat ik ook wel begreep, maar toen kelderde het aantal van mijn reacties ook met 500-700 tot 3400 ofzo 
Ondertussen zijn er ivm 6 jaar inactiviteit sommige van mijn topics ook verdwenen, maar er staan nog wel een paar grote topics op het forum. Eentje met 25000 views en eentje met 11000 of zoiets
Leuk dat je nu ook hier bent.
dankjewel en leuk met jou kennis te maken.
We gaan elkaar vast nog wel tegenkomen
@TheMightySlayer heeft ook op KT gezeten dacht ik. De naam komt me igg wel bekend voor.
er staat mij bij dat ie tijdens corona o.a. daarover nogal wat had gepost
Het is hier nog erg rustig maar de site is ook pas een weekje in de lucht. Hopelijk wordt het net zo succesvol als KT.
ja, nu is het nog erg rustig. Ik keek vanmiddag even wat rond en zag dat de laatste nieuwe aanmelding iets van nummer 65 was. Zelf ben ik nummer 59.
Trek daar nog een aantal (vervallen) testaccounts af en zeker de helft van de nieuwe accounts zijn In Je Bol medewerkers… dus ik schat dat er nog maar rond de 20 nieuwe forrumleden zijn op dit moment. Daarvan heeft de helft wel een account maar nog niks gepost.
Dat geeft jullie KT-ers nog even de tijd om rustig afscheid te kunnen nemen van het KT forum.
In mijn tijd mochten we een hele nacht berichtjes aan elkaar sturen die ook nog eens heel snel door een paar KT moderatoren werden gecontroleerd. Ik denk @Mariska H en @Marieke, tenminste als zij dezelfde zijn als toen.
Er was toen nog geen check van alle berichtjes, maar meer een steekproef ofzo. Bovendien werden er toen in ‘ons’ groepje bij die afscheidstopics niet echt berichten gepost die niet aan de regels voldeden.
Dat waren nog eens tijden.
En nu weer on-topic voordat ik in de problemen kom hier.
Slaap lekker voor strakjes en morgen weer een nieuwe dag.
Groetjes aan iedereen,
M&M's
@M en Ms
ja, nu is het nog erg rustig. Ik keek vanmiddag even wat rond en zag dat de laatste nieuwe aanmelding iets van nummer 65 was. Zelf ben ik nummer 59.
@M en Ms Waar kun je dat zien dan? Ik was laatst ook nieuwsgierig naar hoeveel leden er nu zijn maar kon dat nergens vinden.
In mijn tijd mochten we een hele nacht berichtjes aan elkaar sturen die ook nog eens heel snel door een paar KT moderatoren werden gecontroleerd. Ik denk en , tenminste als zij dezelfde zijn als toen.
Er was toen nog geen check van alle berichtjes, maar meer een steekproef ofzo. Bovendien werden er toen in ‘ons’ groepje bij die afscheidstopics niet echt berichten gepost die niet aan de regels voldeden.
Ja, dat klopt. De ‘nieuwe’ check werd in 2023 ingevoerd. Dat zorgde voor nogal wat ophef op het forum
Uiteindelijk is dat allemaal wel goedgekomen. Op zich is het begrijpelijk dat ze dat ingevoerd hebben. Het enige nadeel vond ik idd dat het forum nu ‘s nachts ‘gesloten’ is.
Hey @M en Ms ,
Wat gezellig dat jij hier ook bent! Het wordt steeds gezelliger hier! Zelf kwam ik super laat op het KT forum, maar wel kan ik me herinneren dat ik jouw naam daar vaak voorbij zag komen voordat ik mijn account had gemaakt.
@Charlotte
grappig dat je mijn naam al eerder voorbij hebt zien komen…. en idd met hoe meer we hier zijn, hoe beter en ook gezelliger, dus win-win 
@Timmy
ik had gistermorgen al een reactie gestuurd met uitleg over het aantal forumleden, maar ik kreeg in een mailtje te horen dat ze mijn reactie nog even intern willen bekijken/overleggen….. volgens mij staan er geen dingen in die niet mogen, dus ik wacht het met vertrouwen af tot ie online komt
Groetjes,
M&M's
@M en Ms
Ben net terug van werk en ik dacht, ff kijken of m’n KT account al weg is. En ja hoor, hij is verwijderd. Toch wel een raar gevoel.
@Timmy,
Ja hè? Ik denk ook wel dat de mensen van de KT ons al een beetje beginnen te missen. Het geeft zo’n leeg gevoel. Fijn dat wij ons bedankje nog even hebben mogen geven.
xx Eenmeisje004
@Eenmeisje004
Nou ja, beter dat ze je missen dan dat ze blij zijn dat je weg bent. 
Het geeft idd een beetje een leeg gevoel maar dat is logisch als iets waar je best veel tijd in hebt gestopt voorbij is. Dat gevoel gaat ook snel genoeg weer over hoor.
Ik heb al mijn topics als pdf bestanden opgeslagen. Het forum was toch een belangrijk onderdeel van hoe ik en m’n vriendje samen zijn gekomen dus die wilde ik graag als aandenken bewaren. Van een paar favoriete topics, zoals het muziektopic, heb ik zonet nog even de links bewaard en de bookmark naar het forum verwijderd. Het KT boek is nu dus echt gesloten voor mij. Gelukkig blijven de leuke herinneringen.
-Tekst aangepast door In je bol i.v.m. privacy.-
Hoi @Timmy en @Eenmeisje004
dat is vast wel even 'wennen’, een 'raar’ gevoel.
Dat vond ik iig wel toen ik in 2021 uitcheckte bij het KT-forum.
Volgens mij zijn jullie accounts pas aan het eind van de middag (ts. 16.15 en 16.45) geanonimiseerd.
Groetjes,
M&M's
@M en Ms
@M en Ms
Het is zeker wennen. Ik dacht vandaag ook weer uit automatisme “zo, ff het forum checken”. Dat zal nog wel even blijven denk ik. Kon het niet laten om toch nog even in m’n afscheidstopic te kijken. 

Maar goed, tijd voor een nieuw hoofdstuk. Ik hoop echt dat dit forum net zo’n succes wordt.