Skip to main content
Vraag

Community werkt niet in Firefox

• February 18, 2026
  • 10 reacties
  • 77 Bekeken

Timmy

Als ik naar community.injebol.nl wil gaan in Firefox krijg de onderstaande foutmelding. Blijkbaar zit er ergens een verlopen beveiligingscertificaat. Kan daar even naar gekeken worden? 

10 reacties

• moderator In je bol
  • February 18, 2026

Hoi Timmy,

Dankjewel voor je melding.

Ik ga het doorgeven aan de community manager.

Vriendelijke groet,

Karin, In je bol

Loutje
  • February 18, 2026

Wat raar! Ik heb het ook geprobeerd, ik krijg geen foutmelding maar bij mij laadt de pagina oneindig lang. Dus er is idd iets met firefox

Timmy
  • Auteur
  • February 23, 2026

Al iets bekend over wanneer dit gefixt gaat worden? 

Mara
  • Moderator In je bol
  • February 23, 2026

Hoi Timmy,

De situatie is doorgegeven aan de community manager en we doen ons best om dit zo snel mogelijk op te lossen. Het is op dit moment niet bekend wanneer dit zal zijn.

Met vriendelijke groet,

Mara, In je bol

Robbin
  • Community Manager
  • February 26, 2026

Hoi allemaal,

Erg vervelend dat het nog niet werkt. Weet dat we er druk mee bezig zijn. Hopelijk is het snel gefixt. 

Groeten,

Robbin 

Timmy
  • Auteur
  • March 5, 2026

Inmiddels is de community ook niet meer te bereiken met Safari. Heb nu Edge moeten installeren om nog te kunnen kijken en dat is geen pretje😅 Hoop echt dat het snel gefixt is.

Marieke
  • moderator In je bol
  • March 5, 2026

Hoi ​@Timmy ,

de community manager is ziek, daarom duurt het waarschijnlijk iets langer. Het is wel gemeld dus als het goed is, zijn de technische collega’s er mee bezig.

Wat vervelend dat Safari het nu ook niet meer doet. Klinkt als hetzelfde probleem. 

Je kan de Community nog wel benaderen via Brave of DuckDuckGo, die zijn misschien iets minder vervelend dan Edge 😎

Groetjes, Marieke / In je Bol 

Timmy
  • Auteur
  • March 6, 2026

Ah ok. Beterschap gewenst voor de community manager. Bedankt voor de DuckDuckGo tip, die werkt idd wat fijner dan Edge. 😅

Robbin
  • Community Manager
  • March 10, 2026

Hi allemaal,

Als het goed is kunnen jullie weer via Firefox en Safari de community bereiken. Mochten jullie nog ergens tegenaan lopen, laat het dan vooral weten!

Groeten,

Robbin (In je bol) 

Timmy
  • Auteur
  • March 10, 2026

Jaaa, het werk weer!