Skip to main content

Hoi,

mooi dat het nieuwe forum eindelijk online is. Ik hoop dat het net zo’n succes wordt als het KT forum.

Het zou wel fijn zijn als er ook ruimte komt voor wat meer ‘luchtigere’ topics. Op het KT forum is er bijvoorbeeld een Dagelijks Leven categorie. Zoiets zou hier ook welkom zijn denk ik. Nu zijn het vooral allemaal ‘zware’ onderwerpen. Het fijne van KT is dat er daar plek is voor beide.

Hai Timmy,

Fijn dat je ons gevonden hebt!

Heel goed dat je wil meedenken om deze community nog beter te maken.

Onderaan de site van de “in je bol community” staat het woord: Meedenken?

Als je hier op klikt, kan je een formulier invullen met je mening wat je goed vindt en/of eventueel zou willen verbeteren aan deze community.

Alvast bedankt en nog veel plezier in deze nieuwe In je bol Community!

Groetjes,

kaarin, In je bol

@kaarin ik zal het formulier invullen

Ik heb nog een kleine aanvulling, heb al wel het formulier ingevuld, maar goed. 

Dit forum gebruikt duimpjes ipv klavertjes als je het ergens mee eens bent of het leuk vindt. Alleen staat er achter: ‘<forumgebruiker> vindt dit leuk’. Nou zou je niet zeggen dat een topic over misbruik bijv. leuk is. Zou die tekst aangepast kunnen worden naar iets anders, zoals: ‘<forumgebruiker> steunt dit’? 

xx Eenmeisje004

Hoi ​@Eenmeisje004 

... staat er achter: ‘<forumgebruiker> vindt dit leuk’. Nou zou je niet zeggen dat een topic over misbruik bijv. leuk is. Zou die tekst aangepast kunnen worden naar iets anders, zoals: ‘<forumgebruiker> steunt dit’? 

Precies, het viel me ook al op dat dit niet de meeste gelukkige woordkeus is, om het netjes te zeggen.

Goed dat je het even benoemt.

Werk aan de winkel voor In Je Bol 😉

Groetjes,

M&M's

@M en Ms 

@Eenmeisje004 

Dank voor je input! Daar zijn we het helemaal mee eens. We hebben dit dan ook direct aangepast.

Groet,

Carolien

Hoi ​@CarolienCM ,

goed dat jullie het aangepast hebben…. nou ja, iig een eerste poging gedaan hebben om het op te lossen…

Ik klikte net op 'steunen’ om jouw post te steunen, alleen zie ik achter mijn 'steun’ nog staan  'jij vindt dit leuk'’.

Ik heb er even een screenshot/kopie van gemaakt voor de duidelijkheid:

M en Ms

Jij vindt dit leuk

Misschien moeten er op andere plekken in de code ook nog kleine aanpassingen gedaan worden.

Ik heb er alle vertrouwen in dat dat ook snel opgelost zal zijn, maar ik wilde het wel even laten weten.

Groetjes,

M&M's

@M en Ms 

Hoi ​@CarolienCM ,

het valt me nu (na het posten van mijn voorgaande reactie) op dat in de openingspost ook 'leuk’ staat, zie 

Charlotte

Eenmeisje004

M en Ms

Jij en 2 andere mensen vinden dit leuk

en bij de andere reacties in dit topic staat afwisselend ‘steunen’ en 'vindt ik leuk'. 

Dat komt mij (helemaal)  vreemd over.

Groetjes,

M&M's

@M en Ms 

@CarolienCM de knop is aangepast alleen in de tekst onder het bericht staat nog steeds “vinden dit leuk”

@M en Ms en ​@Timmy 

Bedankt voor het doorgeven! Hier moest ook nog een aanpassing gedaan worden en dat is nu ook gebeurd. Als het goed is, is het woord leuk er nu echt uit. Mocht je het woord toch nog tegenkomen, dan kunnen jullie dat hier aangeven.

Groet,

Carolien

@CarolienCM Als 1 gebruiker het steunt staat er nog steeds ‘vindt dit leuk’. Bij meerdere personen staat er wel ‘steunen’.

@Timmy 

Ik heb overal gekeken en kan het woord niet meer vinden. Misschien dat er nog wat vertraging op zat bij het zichtbaar maken. Wil je anders aangeven onder welke reactie het staat, dan weet ik waar ik moet kijken.

Groet,

Carolien

@CarolienCM 

Onder jouw laatste bericht staat ook nog “jij vindt dit leuk” als ik op Steunen klik. 

@Timmy 

Ook deze heb nu eindelijk kunnen vinden en deze zin is ook aangepast. Als het goed is, is het nu helemaal aangepast en opgelost. Bedankt voor je hulp hierbij!

Groet,

Carolien

@CarolienCM Nu staat er wel “jij steunt dit”. 👍🏻

Reageer