Skip to main content

Hoi allemaal,

ik vroeg me af of die functie (nog) in gebruik is.

Vorige week ontving ik een mailtje van In Je Bol met de mededeling dat 'mijn antwoord’ als beste antwoord was aangemerkt.

Ik zag ook in mijn profiel achter beantwoord een '1’ staan, maar toen ik in dat topic keek zag ik er niks van en even later was die '1’ weer in een '0’ veranderd.

Het kan zijn dat de Topic Starter per ongeluk op 'beste antwoord’ had geklikt en het even later heeft aangepast.

Als dat het geval is dan heb ik daar begrip voor, maar omdat ik dat niet zeker weet, blijft mijn vraag: ís die functie (nog)  in gebruik?

Ik weet dat er ergens op dit forum wel aan een 'beste antwoord’ staat, dus toen werkte het (nog) wel.

Als iemand er iets meer over weet, dan hoor ik dat graag.

Groetjes,

M&M's

@M en Ms 

Hoi ​@M en Ms ,

eigenlijk is het hetzelfde als op het KT forum, de optie ‘Beste antwoord’ zit standaard in het format maar we gebruiken deze functie niet. Er is namelijk niet één beste antwoord, het is juist mooi als er verschillende meningen zijn. 

Waarschijnlijk is het iemand van Gainsight gelukt om ‘Beste antwoord’ uit te zetten, dat hoop ik in ieder geval, en is dat de reden waarom je het nu niet meer ziet.

Aanvulling: Helaas, ik heb het net even uitgetest en de functie ‘Beste antwoord’ is nog altijd zichtbaar. De topic starter kan een reply op zijn eigen topic als ‘Beste antwoord’ markeren, deze optie is alleen zichtbaar als het je eigen topic betreft. Maar zoals gezegd gebruiken we deze functie niet. 

Groetjes, Marieke / In je Bol

Hoi ​@Marieke 

ik ben het helemaal met je eens, nou ja wat betreft dat er niet één beste antwoord is, maar of het nu echt helemaal ’uit’ staat dat geloof ik niet….

Ik vind jouw antwoord wel 'het beste antwoord’ 😁

Kijk maar:

Het klopt dus dat het nu iig nog aanstaat….

en hier staat die andere:

Het gekke is dat ik in mijn andere topic niet kan kiezen voor beste antwoord, maar in dit topic wel, zoals je gemerkt hebt 😂

Ik weet niet of je hier een verklaring voor hebt 😉

Groetjes,

M&M's

@M en Ms 

@M en Ms 

Goed dat je dit aangeeft! Zoals Marieke al aangaf, willen we zeker niet met de functie van het beste antwoord werken. Op een community zoals dit, is het juist fijn als er verschillende antwoorden en meningen zijn. En bij een opstart van een nieuwe community lopen we soms nog tegen wat opstart zaken aan, waaronder dat deze functie nog niet was uitgeschakeld. Maar we hebben de functie weten uit te zetten. Dat betekent dat vanaf nu bij topics die waren aangemerkt als “vraag” niet meer de optie van beste antwoord mogelijk is. 

Wat betreft je vraag waarom het in sommige topics wel zichtbaar was en in sommige topics niet. Dit had te maken met het feit dat bij topics waarbij gekozen is voor de optie “gesprek” deze functie niet aanwezig was en bij topics die als “vraag” gestart zijn dus wel. 

Om nog meer onduidelijkheid en verwarring te voorkomen, heb ik nu ook in jouw topic het beste antwoord uitgezet. 

We hopen je vragen hiermee beantwoord te hebben!

Groet,

Carolien

Reageer