Skip to main content
Sticky

Account verwijderen

• May 23, 2025
  • 12 reacties
  • 175 Bekeken

CarolienCM

Wanneer je account wil verwijderen op de community, dan kan je een bericht achterlaten in dit topic. De moderator van In je bol verwijdert dan je je account.

Je account wordt dan geanonimiseerd. Je reacties blijven wel staan op de community, zodat topics niet onduidelijk worden.

Wat gebeurt er als je je account laat verwijderen?

• Je kunt niet meer inloggen op de In je bol Community
  • Alle accountgegevens die In je bol van jou heeft worden verwijderd. (E-mailadres, geboortedatum, IP-adres).
  • Je gebruikersnaam wordt verwijderd.
  • Je gebruikersnaam is niet meer zichtbaar boven je berichten.
  • Je berichten blijven online staan, maar anoniem, zonder gebruikersnaam.

Wanneer je account verwijderd is, kunnen we dit niet meer ongedaan maken. Wel kan je zelf een nieuw account aanmaken.

Is er reden dat je ook je topics en reacties verwijderd wilt hebben. Dan kan je een mail sturen naar community@injebol.nl en aangeven dat je je één of meerdere topics en reacties verwijderd wilt hebben en wat de reden daarvoor is.

12 reacties

• July 29, 2025

sorry maar kan ik m’n account weer verwijderen. voel me d’r toch niet helemaal ok onder.

Indy
  • moderator In je bol
  • July 29, 2025

Hoi,

Jouw account is nu door ons verwijderd.

Groetjes,

Indy van Injebol

• August 3, 2025

Ik zou ook graag mijn account willen laten verwijderen. Sorry. 

Danielle
  • moderator In je bol
  • August 3, 2025

Hallo,

jouw account is nu door ons verwijderd. 

Groeten,

Danielle (in je bol)

• December 26, 2025

Ik wil graag mn account laten verwijderen kan dat?

Luize
  • moderator In je bol
  • December 26, 2025

Hoi,

Jouw account is nu door ons verwijderd.

Groetjes,

Luize van Injebol

• April 21, 2026

Ik wil ook toch mn account laten verwijderen en ook mijn reacties als dat kan. Hierover heb ik ook een mail gestuurd. 

Daria
  • moderator In je bol
  • April 21, 2026

Hoi,

Je account is door ons verwijderd.

Groet,

Daria van In Je Bol

• April 22, 2026

Hee,

Ik zou ook mijn account willen laten verwijderen.

Lisa_
  • moderator In je bol
  • April 22, 2026

Hoi,

Je account is door ons verwijderd.

Groet, Lisa van In je Bol

• April 22, 2026

Hoi, graag wil ik ook mijn account verwijderen. Mijn bericht mag ook weg!

Marieke
  • moderator In je bol
  • April 22, 2026

Hoi,

ik zal je account verwijderen zoals gevraagd.

Geplaatste topics/ berichten worden in principe niet verwijderd. Andere communitygebruikers kunnen topics lezen om informatie uit te halen en nieuwe reacties kunnen een topic weer nieuw leven inblazen.

Er zijn drie uitzonderingen. Een topic wordt wel verwijderd als:

· Het topic in strijd is met de communityregels.

· Het topic je anonimiteit in gevaar brengt.

· In je bol verwijdert alle topics waar langer dan 6 jaar geen reactie op is gekomen.

Je hebt het recht als communitygebruiker om een verzoek in te dienen om een of meer topics door In je bol te laten verwijderen als dat voor jou heel belangrijk is. Dit kun je doen door je verzoek te mailen naar community@injebol.nl. In dit bericht kun je uitleggen waarom het voor jou zo belangrijk is dat jouw topic(s) verwijderd worden. In je bol bekijkt per verzoek of we ermee akkoord gaan.

Maar op zich ben je al niet meer vindbaar, want bij alle accounts die verwijderd zijn staat er ‘Anonymous’ boven de ooit geplaatste topics/berichten. Er is dus niet meer te herleiden wie er wat geplaatst heeft.

Groetjes, Marieke / In je Bol