Oké dus kleine context, van 12 t of 14 had ik anorexia. Het was natuurlijk heftig maar ben in herstel gegaan. Ik ben nu 18. Herstel heeft terugvallen gehad en dat hoort er bij. Maar het gaat nu al best een tijd redelijk steady (als is het nog steeds echt wel met ups en downs) maar ik vraag me gwn af of het mogelijk is hier ooit oprecht volledig van te herstellen? Want mensen zeggen van wel maar… ik geloof daar ondertussen nauwelijks meer in. Ik kan het gewoon niet ofz. Ik en ik wil gewoon een normale relatie met mijn lichaam en eten maar het lijkt gewoon onmogelijk, hoe veel beter alles nu dan ook is.
Heyy
Wat vervelend dat je 2 jaar lang anorexia hebt gehad. Dat gun je niemand. Fijn dat het nu beter gaat. Ik heb geen anorexia gehad, gelukkig, maar zit wel in een soort gelijke situatie kwa herstellen, namelijk door een psychose. Ze zijn nu ook aan het onderzoeken of er een verband is tussen anorexia (eetstoornissen in het algemeen) en psychotische kwetsbaarheid, althans, dat zei mijn psycholoog. Wat ik heb meegekregen is dat met de juiste hulp, die jij waarschijnlijk ook krijgt nu, hoop ik, het mogelijk is om te herstellen. Geef de moed niet op! Je bent ontzettend goed op weg, vat ik uit jouw verhaal op. Misschien helpt de informatie uit dit topic je wel een beetje:
Psychose, mijn ervaringen | In je bol Community
Hoop dat je hier iets aan hebt. :)
xx Eenmeisje004
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.