Ik voel me hier heel dubbel bij; aan de ene kant gun ik het hem zo dat zijn verhaal op deze manier is verteld en er begrip is voor zijn situatie maar hoe zit het met andere slachtoffers? Ik zit al in het systeem sinds ik 5 jaar oud ben en heb op meerdere plekken binnen de jeugdzorg te maken gehad met fysiek en seksueel misbruik door zowel begeleiders als groepsgenoten, op zeer jonge leeftijd (verandert door In je Bol). Hierdoor ben ik gediagnosticeerd met PTSS, Hechtingsstoornis, ADHD i.c.m. ADD en een anti-sociale persoonlijkheidsstoornis. ADHD is de enige aangeboren diagnose. Ik heb geen warm gezin gehad en heb er altijd alleen voor gestaan. Geen steun van familie. Ik ben gepest, uitgekotst en in de steek gelaten. Mensen hebben machtsmisbruik laten zien, grootheidswaanzin, etc. Ik verblijf nu in een kliniek wat plek nummer 29 is... 16 diverse (jeugdzorg instellingen, 4 jeugdgevangenissen, 4 volwassen gevangenissen en 5 klinieken. En ga zo maar door. Ik probeer actief mijn verhaal te krijgen in de media en ik wordt van alle kanten genegeerd waaronder door radiozender 3FM en de krant Tubantia. Ik wil mijn verhaal zo graag delen omdat mijn verhaal heftig is maar helemaal niet zo uniek helaas. Mensen die ook slachtoffer zijn worden ontnomen van hun stem en geloofwaardigheid wat voor nog meer psychische klachten en problemen leidt. Is er iemand hier met enigszins wat invloed die wilt helpen mijn verhaal te delen en mensen te proberen hun stem terug te geven? Ik smeek het je...
Dit stuurde ik aan de hand van een reactie op een Youtube filmpje: