Hallo hallo allemaal, ik schrijf dit verhaal met enige schaamte op, want doordat ik zelf vreemd ben gegaan of nou ja ik heb via Snapchat lange tijd contact gehad met iemand anders op een verkeerde manier waar mijn vriendin is achtergekomen. Hierdoor is mijn relatie nu voorbij, omdat het vertrouwen nu natuurlijk compleet weg is. Ook heb ik op het begin van onze relatie een keer afgesproken met die meid maar heb ik daar niks mee gedaan gelukkig. Er is voor de duidelijkheid ook nooit iets fysieks gebeurt.
Maar ik begrijp mezelf dus zo totaal niet, want ik haalde eigenlijk totaal geen voldoening uit die gesprekken met die andere meid en ik voelde ook 0.0 voor haar en op mijn eigen vriendin was ik zo ongelofelijk verliefd. En dan toch doe ik zulke intens domme dingen waardoor ik nu alles verkloot heb. Hoe kan ik zo dom zijn?! Dit was echt iemand waarmee ik een toekomst zag en alsnog moet ik dan blijkbaar zulke dingen doen, wie doet nou zoiets?
Ik heb nu zo’n ongelofelijke hekel aan mezelf en ben echt bang dat ik mezelf dit nooit ga vergeven. En Oja mijn vriendin nu ex dus die haat me en wilt me echt nooit meer zien of spreken zegt ze. Ik struggle al jaren met mijn mentale gezondheid maar ik heb nu echt een zwaar dieptepunt bereikt. Gelukkig kan ik binnenkort met een psycholoog praten en hopelijk ga ik er dan achterkomen waarom ik de dingen heb gedaan die ik heb gedaan. En hoe ik ervoor kan gaan zorgen dat ik nooit meer bij een dierbare zoveel pijn ga veroorzaken.