Hoi @Timmy
Nog ff weer een update waar iedereen natuurlijk met spanning op heeft gewacht 
ja, echt wel 
ik kijk er al een hele week naar uit, want ik wist natuurlijk niet precies wanneer jullie hadden afgesproken 
Ik ben gisteren (24-7) dus bij m’n broer geweest en het is was echt heel erg gezellig.
dat klinkt al goed…
We zijn even de stad in geweest en verder hebben we bijna de hele dag op het terras gezeten.
nice, nice en het was lekker weer voor een terrasje ook nog
De rekening achteraf was wat minder maar ja, het mag wat kosten. 
oei, ja, daar ben je al die tijd voor aan het werken geweest…. ik denk dat het die investering wel waard is om als broers weer ouderwets gezellig met elkaar samen te zijn
We hebben veel bijgepraat en hij heeft zelfs nog z’n excuus aangeboden voor de slechte communicatie (ben er zelf niet over begonnen hoor. Hij kwam er zelf mee)
oh, dat is wel een bonus. Ergens had ik altijd wel het gevoel dat het goed zat en zit tussen jullie, ook al leek het er soms op dat het niet echt lekker liep...
Ik ben ontzettend blij dat ik toch doorgepakt heb, anders zaten we waarschijnlijk nog hetzelfde als eerst.
precies en ook goed is de manier waarop je hem benadert hebt. Niet boos of verwijtend, maar altijd een opening biedend
Dus ja, voor iedereen die in eenzelfde soort situatie zit met familie of vrienden, zet die eerste stap en geef het niet op. Meestal bedoeld de andere persoon het niet zo kwaad.
zo is het het. Soms lopen dingen gewoon, zoals ze lopen en dan pas realiseer je dat het eigenlijk best een tijdje geleden is dat je elkaar hebt gesproken. Het is dan niet altijd bewust en het is soms dan ook wel de vraag hoe je de draad weer opnieuw op pakt. Nou, dus de aanhouder wint. Biedt een opening en zo niodig nog eentje en de aanhouder wint… zie hier het resultaat
Ik vind het echt heel erg leuk nieuws en gefeliciteerd hiermee, allebei en ook andere betrokkenen. Die hebben vast ook meegeleefd.
Leuk nieuws om het weekend mee te beginnen 
Groetjes,
M&M's
@M en Ms
Ik vind het echt heel erg leuk nieuws en gefeliciteerd hiermee, allebei en ook andere betrokkenen. Die hebben vast ook meegeleefd.
Thanks en heel erg bedankt voor het meedenken. Ergens is het wel jammer dat niet meer mensen gereageerd hebben. Wat dat betreft is het forum nog erg rustig.
Vriendje was ook erg blij voor me. M’n broer zei dat ik hem best had mogen meenemen. Dat geen we een volgende keer dus doen. M’n ouders vonden het ook leuk dat we het gezellig hebben gehad maar volgens mij snappen ze nog steeds niet wat nou echt het ‘probleem’ was.
Fijn weekend
Hoi @Timmy
Thanks en heel erg bedankt voor het meedenken.
geen dank. Ik doe het graag 
Ergens is het wel jammer dat niet meer mensen gereageerd hebben. Wat dat betreft is het forum nog erg rustig.
klopt, we hebben meer forumleden nodig. Dan krijg je ook meer reacties en verschillende 'meningen’ of ‘inzichten'. Dat is alleen maar goed.
Ik vind het soms ook moeilijk om antwoorden op topics te geven. Gewoon, omdat ik er te weinig verstand van heb, maar als er nog niemand een reactie heeft gegeven dan vind ik dat ook jammer en probeer ik toch maar te helpen. Het is niet ideaal, maar hopelijk helpt het wel
Vriendje was ook erg blij voor me. M’n broer zei dat ik hem best had mogen meenemen. Dat geen we een volgende keer dus doen.
fijn om te horen, dat is alvast een uitnodiging voor een volgende keer 
M’n ouders vonden het ook leuk dat we het gezellig hebben gehad maar volgens mij snappen ze nog steeds niet wat nou echt het ‘probleem’ was.
nou ja, iig fijn dat ze het leuk vonden en misschien komen ze er zelf ook nog wel een keertje….dan kunnen jij en je vriendje gelijk meerijden 

same
Groetjes,
M&M's
@M en Ms
klopt, we hebben meer forumleden nodig. Dan krijg je ook meer reacties en verschillende 'meningen’ of ‘inzichten'. Dat is alleen maar goed.
Ik vind het soms ook moeilijk om antwoorden op topics te geven. Gewoon, omdat ik er te weinig verstand van heb, maar als er nog niemand een reactie heeft gegeven dan vind ik dat ook jammer en probeer ik toch maar te helpen. Het is niet ideaal, maar hopelijk helpt het wel
@M en Ms Snap ik. Toch is het goed voor het forum dat de bestaande leden zo veel mogelijk posten/reageren. Hoe meer reacties, hoe beter het forum vindbaar wordt in Google. En daar moet je het toch van hebben. Maar goed, dit gaat off-topic. 
On-topic: een vervolgbezoek gaat er zeker wel komen. En het contact is weer een beetje normaal en daar ging het ook om. Hij en m’n vriendje kunnen het goed met elkaar vinden dus de volgende keer gaat hij zeker mee.
Hoi @Timmy
Snap ik. Toch is het goed voor het forum dat de bestaande leden zo veel mogelijk posten/reageren. Hoe meer reacties, hoe beter het forum vindbaar wordt in Google. En daar moet je het toch van hebben.
ik wil er samen met anderen echt iets van proberen te maken en hoop dat dit forum een succes wordt. Ik hoop wel dat het te combineren is met mijn studie en andere dingen die ik graag doe 

een vervolgbezoek gaat er zeker wel komen.
goed om te horen 
Misschien studeer je over tijdje ook wel in …. diezelfde plaats en kan hij je helpen met het vinden van een kamer….
En het contact is weer een beetje normaal en daar ging het ook om.
dat is sws heel fijn 
Hij en m’n vriendje kunnen het goed met elkaar vinden dus de volgende keer gaat hij zeker mee.
nice en zeker doen. Veel plezier!
Zoekt je vriendje toevallig ook nog een studieplekje daar of...
Groetjes,
M&M's
@M en Ms