Skip to main content

opzoek naar meer contact

• January 15, 2026
  • 2 reacties
  • 127 Bekeken

hoi allemaal ik ben een meid van 24 , ik heb vrindinnen maar voel me toch eenzaam herkennen meerdere dit ik vind het leuk om nieuwe mensen te leren kennen en nieuwe vriendschappen op te bouwen

2 reacties

• January 16, 2026

​@Gi_B  Hey hallo, je bent zeker niet de enige met deze gevoelens. Ik heb zelf ook vriendinnen groep gehad tijdens de middelbare, waarin ik mij zelf toch erg eenzaam voelde. Bij mij kwam het doordat we toch verschillde in bepaalde opzichten, zij waren heel erg van uitgaan en schelden met nogal heftige worden, toxische dingen (Ruzietjes, vechten) zegmaar en dat was eerst niet zo… en ik was eigenlijk ja wat rustiger en wel dat ik van shoppen en op zijn tijd van terrasje pakken hou, maar niet van wat zij deden zegmaar. Ook begonnen ze met roken enzo… en ja ieder zijn eigen keuze natuurlijk, maar hele boel dingne veranderde en ik voelde opgegeven moment geen klik meer en teveel verschil tussen ons onstaan. 

Wat ik heb gedaan, is gewoon vriendschap verbreken met de mensen waarmee ik niet meer kon levelen of verder wilde. Het kan zeker lastig zijn, maarja het hoort ook wel bij het leven, dat je opgegeven moment uit elkaar kan groeien. Ik ben inmiddels 21, en heb wel weer wat contactjes opgebouwt. Maar ben nogaltijd super blij met de keuze die ik toen heb gemaakt. En voelde me ook gelukkiger en stukken minder eenzaam. 

Wellicht is dat ook optie voor jou?

• Auteur
  • January 17, 2026

Oh nee denk dat mijn bericht verkeerd begrepen is het zijn hele leuke vrindinnen die goed bij me passen.