Hoi,
Ik ben iemand van 22 jaar en ik heb nog nooit een relatie gehad. Ik heb ook nooit iemand leuk gevonden en ik heb ook nooit van anderen te horen gekregen dat ze mij leuk vinden (verliefd op mij zijn).
Dit maakt mij best wel onzeker, ik vraag mij namelijk weleens af of er wel iemand is die mij leuk kan vinden. En of ik verliefd kan worden op iemand (ik heb licht autisme dus ik weet niet of her daar aan kan liggen ;-). Ik ben ook een beetje bang dat dit in mijn karakter zit en dat ik een van de weinige mensen ben die op deze leeftijd nog nooit een relatie heeft gehad. Heb ook geen ervaring met onderdelen van relaties (iemand kussen etc).
Mijn vriendinnen hebben wel een relatie, zij hebben deze persoon meestal op school leren kennen. Daar ben ik wel een beetjr jaloers op. Ik kan her er niet echt goed met hen over hebben omdat zij er niet zo open over zijn. Of ze zeggen dst het vanzelf komt maar daar heb ik niet zoveel aan. Ik zit inmiddels niet meer op school, ik werk wel maar ik ga verder niet vaak ergens heen omdat ik niet van uitgaan hou. En ik weet ook dat dit wel een manier is om meer nieuwe mensen te leren kennen. Ik wil ook absoluut niet op een datingsite omdat ik niet weet of ik mensen daar kan vertrouwen.
Heeft iemand tips over hoe ik meer contacten kan krijgen zonder dat ik naar een festival, club, de kroeg etc. moet?
Alvast bedankt voor (eventuele) tips.
Groetjes.