Beste iedereen
Ik kan niet alles vertellen, want veel informatie ben ik verloren en kwijt, maar ik kan je wel dit vertellen:
'’I gained the opportunity'’ om een bloedmooie vrouw te ontmoeten, wij hebben een superleuke tijd gehad, uiteraard ook dieptepunten. In onze pluspunten, genoten wij echt van onze tijd samen. Uiteindelijk, besloten wij, dat we als vrienden verder gingen. van lekker genieten in de McDonald's tot een etentje, en alles daar tussenin. 3 maanden lang hadden wij echt een hoogtepunt. Maar ik merkte dat alles bergafwaarts ging, en dat is jammer, maar zaak dat we allebei er volwassen ermee omgaan. Uiteindelijk heeft zij onze vriendschap eenzijdig beëindigd. Ik heb gevochten voor onze vriendschap, maar de strijd die ik voerde, mocht helaas niet baten. Met vechten bedoel ik uiteraard figuurlijk. Dit is geen ultimatum wat ik nu ga doen, maar meer een laatste hoop naar de toekomst en naar haar. Ik geef haar 15 jaar de tijd om bij me terug te komen, ik weet, 15 jaar is ontzettend lang, maar in die tijd kan veel gebeuren. Vergis je niet. Het betreft nu een 21 jarige volwassen vrouw, en ik hoop dat ik haar weer spreek als zij 36 is, ofwel met, ofwel zonder kinderen. Belangrijker vindt ik dat ik haar weer spreek over 15 jaar, niet of ze dan al kinderen heeft ja of nee. Nogmaals, geen ultimatum, maar een beroep op de toekomst. Voor nu moet ik iemand anders zoeken waar ik een superleuke tijd mee zal hebben voor 15 jaar lang. Of dat gaat lukken is nog onzeker.
Ik sta open voor het meedenken, dus als iemand hier ideeën, suggesties of iets anders superslims heeft, schroom niet, en deel het gerust. Ik zou willen eindigen met de vraag: Wat had jij gedaan als jij in mijn schoenen stond??? Bij deze is het gesprek geopend.
Groetjes
Dutchie2001
Foto's, plaatsnaam en data weggehaald door In je Bol vanwege anonimiteit, regel 3