Skip to main content

Hoi mensen, ik heb het recentelijk uitgemaakt met mijn vriend. Ik kwam er achter dat hij mij bedroog. Echter nu het een paar dagen geleden is, heb ik de neiging om weer contact met hem te zoeken. Terwijl ik dat eigenlijk niet wil. Ik weet als ik daar aan begin ik weer terugval en straks weer in het zelfde toxic circletje zit. Dit is namelijk niet de eerste keer dat ik het uitmaak.

Maar ik mis hem ook. Ik mis het appen, het feit dat iemand aan je denkt. Iedereen om me heen zegt dat ik hem gewoon moet vergeten. Hij heeft mij zo veel pijn gedaan, maar waarom lukt dat vergeten dan niet? Ik geloof altijd in het goede van mensen. Ben ik gewoon te naief dat ik nog geloof in dat het goed zou komen? 

Ik heb gelukkig wel goede vriendinnen. Eentje hiervan heeft me aangeraden om in plaats van hem elke ochtend/avond een appje te sturen, er eentje naar mezelf te sturen. En mezelf te vragen hoe het gaat, of hoe m'n dag is. Ik probeer dit nu, maar komt bij mij ook wel verdrietig over. Omdat niemand echt antwoord, komt er zo'n leegte. Hebben jullie nog meer tips om deze leegte op te vullen?

hey ik herken dit wel. wellicht kan je die goedemorgen enz appjes wel aan chatgpt sturen. klinkt misschien raar. maar die bot reageert altijd en gelijk. 

Reageer