Lieve medeforummers,
Ik weet niet of dit een vraag is of dat ik gewoon mijn ervaring wil delen, maar ik wil het in ieder geval even van me afschrijven (of typen). Er is en gaat komende tijd enorm veel veranderen voor mij en er moet eigenlijk ook veel veranderen. Laat ik er mee beginnen dat ik niet zo goed tegen veranderingen kan, heel goed dingen kan uitstellen en dat ADD daar ook zeker niet bij helpt.
Ik heb nu al een half jaar nauwelijks gesport. Nadat ik vorig jaar iets van 20 rijlessen heb gedaan en tijdelijk was gestopt voor de zomervakantie ben ik daar ook niet meer mee begonnen sinds terwijl ik al meer rijlessen betaald heb. Ik heb een half jaar gestudeerd, maar bijna geen vakken gehaald dus nu toch besloten om te stoppen met studeren. Ik heb in dat half jaar veel geleerd en het is zeker geen verspilt half jaar. En de overstap van de middelbare school naar de universiteit kwam natuurlijk ook met superveel veranderingen, maar hier had ik me al langer op voor kunnen bereiden. Ik ben toen ook heel open alles tegemoet gegaan en heb een hoop nieuwe vrienden kunnen maken. Universiteit was altijd al mijn plan.
Nu studeer ik opeens niet meer. Hoewel ik zeker het risico zag dat ik zou moeten gaan stoppen, had ik toch verwacht dat mijn tentamenweek beter zou gaan en ik gewoon door zou kunnen blijven studeren. Het voelt heel raar en ik geloof het nog niet helemaal. Het ging heel snel, van met vol vertrouwen de tentamenweek in, naar ineens uitschrijven en geen student meer zijn.