Skip to main content

hey allemaal, ik heb een vraag ik ben dus van mijn 4e tot 8e misbruikt en mentaal en fysiek mishandeld en heb verschillende trauma misschien verwerkingen gedaan maar het werkt niet heeft iemand een tip of idee wat ik nog kan proberen?

Heyy ​@kaylee

Wat naar dat je dit hebt meegemaakt. Dat verdient niemand. Ben je al naar de huisarts geweest en ben je al verwezen naar een psycholoog? Zo niet dan kunnen zij je misschien wel beter helpen. Ook kan slachtofferhulp.nl je extra hulp bieden.

Wellicht kan je hier wat mee: 

ptss

Hoop dat je hier iets aan hebt. :) 

xx Eenmeisje004

heey ​@Eenmeisje004 nee ik ben nooit langs een huisarts geweest mijn moeder had me aangemeld. ik heb verschillende therapeuten gehad en psychologen. en mijn therapeut die ik nu heb die denkt dat ik ptss heb vanwege velen klachten die ik heb. 

Hey Kaylee,

Ik heb zelf ook ptss, en gelukkig zijn daar wel behandelingen voor mogelijk. Je zou eens aan je therapeut kunnen vragen wat voor behandelopties zij heeft, of dat ze je eventueel moet doorverwijzen naar iemand die over die bevoegdheden beschikt. Je kan die behandeling niet snel genoeg aangaan, want hoe langer je wacht, hoe dieper het in je geworteld raakt helaas.

Veel sterkte ermee, jij kan dit!

Groetjes Heleen

hey ​@Heleen2 hoe heb je dat gedaan en welke hulp ding heb je ervoor gaan/ doe je? bij mij is het niet vastgesteld dat ik het heb maar ze denken het. hoelang liep jij ermee als ik vragen mag?.

Hey Kaylee,

Ik ben 19 jaar mishandeld en verwaarloosd voordat ik er iets mee ging doen, dus erg lang. Toen ben ikzelf de ggz binnengekomen omdat ik vroeg om een diagnose autisme. Toen kreeg ik de diagnose ptss erbij. De manier waarop je dat kan doen is via de huisarts, zeggen waar je last van heb en dan vragen of je een doorverwijzing mag voor diagnose.