Skip to main content
Vraag

heb net iets meegemaakt, weet niet of ik naar de politie moet

• March 22, 2026
  • 3 reacties
  • 30 Bekeken

Hoi allemaal ik heb vraagje ik heb net iets meegemaakt wat heel eng was voor me ik weet niet of ik naar de politie moet ik ben in paniek sinds een uurtje lang ik kan niet eens huilen ik ben helemaal in de war alstublieft als iemand me kan helpen of me gerust stellen dat het goed komt ik kan dit niet eens met me familie delen ik voel me vies wat kan ik doen 

3 reacties

Loutje
  • March 22, 2026

Hey Mango wat heftig… wij weten natuurlijk niet wat er gebeurd is maar als je twijfelt is mijn advies om het niet-spoedeisende nummer van de politie te bellen, of te chatten met de chatbot van de politie.

Het niet-spoedeisende nummer van de politie is 0900-8844, dit kost 2 cent per minuut naast je gebruikelijke belkosten. Doordeweeks kun je bellen van 8:00 tot 22:00 en in het weekend van 9:00 tot 17:00. 

Chatten met de chatbot kan op de website van de politie, daar staat dit:

Als je het alleen van je af wilt praten kun je ook altijd de Luisterlijn bellen (088070607, 24/7 beschikbaar. of chatten van 10:00-22:00), of In Je Bol (0800-0450, of chatten van 14:00-22:00) zelf. 

Ik hoop dat je snel de hulp vindt die je nodig hebt! Heel veel sterkte… <3

• Auteur
  • March 22, 2026

- onnodige quote verwijderd door In je bol

Hoi Loutje, dankjewel voor je reactie ik heb vandaag de politie gebeld ik was in paniek toen ik dit bericht heb geplaatst maar gelukkig ben ik nu opgelucht het is niet dat de situatie helemaal voorbij is maar ik ben blij dat ik het wel kon melden ik weet niet wat ik hier verder ga doen maar ik hoop dat ik wel beter word 

Loutje
  • March 23, 2026

Hey ​@Mango wat fijn dat je die opluchting voelt, en dat je toch de politie hebt gebeld! Ik weet verder niet zo goed wat ik moet zeggen maar weet dat ik aan je denk!