Skip to main content

Het In Je Bol vriendenboekje (vragenlijst) 🫶

• December 21, 2025
  • 10 reacties
  • 457 Bekeken

Isabel-db

Hallo allemaal! Het lijkt me leuk om elkaar hier beter te leren kennen. Ik heb een lijstje met vragenĀ die je kan invullen als je dat leuk vindt :

• Forumnaam:
  • Betekenis forumnaam:
  • Leeftijd:
  • Het land waar ik woon:
  • Deze studie wil ik gaan doen/ doe ik nu / heb ik gedaan:
  • Dit wilde ik als kind later worden:
  • Ik wil nu worden/ werk nu als:
  • Hobby's:
  • Relatie:
  • Huisdieren:
  • Tatoeages:
  • Piercings:
  • Kleur haar:
  • Kleur ogen:
  • Voor dit gerecht kun je mij wakker maken:
  • Het beste boek dat mij bijgebleven is:
  • Van dit liedje krijg ik maar geen genoeg:
  • Deze tv-serie of film kan ik blijven bing-watchen of herbekijken:
  • Naar deze podcast kan ik blijven luisteren:
  • Ik heb voor het laatst erg gelachen om:
  • De mooiste plek op de wereld waar ik ben geweest:
  • Deze plek in de wereld zou ik graag willen bezoeken:
  • Deze superkracht zou ik willen bezitten:
  • Mijn top 3 bucket-list:

Ā 

⚠ Nog wel ff een disclaimer: ga niet chatten in dit topic, zodat het niet gesloten wordt! :)

10 reacties

M en Ms
  • December 22, 2025

Hoi ​@Isabel-dbĀ 

Hallo allemaal! Het lijkt me leuk om elkaar hier beter te leren kennen. Ik heb een lijstje met vragenĀ die je kan invullen als je dat leuk vindt :

Oh, wat een leuk idee. Ik ga ze invullen…

• Forumnaam: M&M’s, nou ja, dat wilde ik graag, maar een & en ā€˜ kan niet in je officiĆ«le forumnaam, dus moest ik voor M en Ms kiezen, maar in ā€˜gewone’ tekst kan ik wel M&M’s typenā€¦šŸ˜
  • Betekenis forumnaam: die komt van een andere tweeling, die mijn tweelingbroer en ik leuk vonden toen ik dit account op de KT aanmaakte. Het gaat om Marcus en Martinus, een Zweedse tweeling van ongeveer onze leeftijd, die muziek ma(a)k(t)en, zie https://www.youtube.com/results?search_query=marcus+en+martinus
  • Leeftijd: pas 23 geworden
  • Het land waar ik woon: Nederland
  • Deze studie wil ik gaan doen/ doe ik nu / heb ik gedaan: Geneeskunde
  • Dit wilde ik als kind later worden: uitvinder en danser
  • Ik wil nu worden/ werk nu als: afstuderen als arts, maar ook samen iets doen met mijn twin die bouwkunde studeert, geen idee hoe dat precies gaat lopen
  • Hobby's: klussen, sporten, samen met anderen zijn
  • Relatie: al jaren samen met Luca (niet zijn echte naam, maar die naam gebruik ik altijd op het forum voor hem)
  • Huisdieren: geen, nooit gehad
  • Tatoeages: geen
  • Piercings: een paar in mijn oor
  • Kleur haar: (donker)blond
  • Kleur ogen: blauw
  • Voor dit gerecht kun je mij wakker maken: niet mij wakker maken voor eten, ik heb ook slaap nodig, maar wentelteefjes vind ik wel lekker, verder heb ik niet zo veel met ā€˜teefjes’, ik vind Luca leuker
  • Het beste boek dat mij bijgebleven is: een leerboek over fysiologie (over hoe het menselijk lichaam werkt) en als boek van mijn leeslijst op het VWO: Het gouden ei van Tim KrabbĆ© (lekker dun)
  • Van dit liedje krijg ik maar geen genoeg: ik heb verschillende liedjes, die ieder voor zich een speciale betekenis hebben in relatie tot verschillende personen. Als voorbeeld noem ik -Coldplay - Everglow (Alternate Music Video) https://www.youtube.com/watch?v=XUPHmKPWFmM&list=RDXUPHmKPWFmM&start_radio=1 - Coldplay - "O" Fly On https://www.youtube.com/watch?v=6XtBE2uXF34 - The Cinematic Orchestra - 'To Build A Home' (Official Video) https://www.youtube.com/watch?v=oUFJJNQGwhk&list=RDXUPHmKPWFmM&index=2 -En de volgende is speciaal voor mijn allerliefste tweelingbroer: 'Cause you let me shine - And we build up castles - In the sky and in the sand - Design our own world - Ain't nobody understand - I found myself alive - In the palm of your hand - As long as we are flyin' - All this world ain't got no end. Deze lyrics komen uit: Fritz & Paul Kalkbrenner - Sky and Sand (Original Mix) Lyrics On Screen HD https://www.youtube.com/watch?v=Ux53jCI5Zj8
  • Deze tv-serie of film kan ik blijven bing-watchen of herbekijken: Oogappels https://npo.nl/start/serie/oogappels/afleveringen/seizoen-10
  • Naar deze podcast kan ik blijven luisteren: ik volg niet echt podcasts, ik doe liever leuke dingen met mijn jongste broertje, ik zie hem te weinig. Hopelijk komt hij volgend jaar (na zijn eindexamen) bij mij en mijn twin wonen als hij gaat studeren
  • Ik heb voor het laatst erg gelachen om: een aflevering van https://www.vrt.be/vrtmax/a-z/de-jaren-00-voor-tieners/ Donderdag 25 december 20.55-21.55 is de (voorlopig) laatste aflevering te zien op VRT1. Om oude afleveringen terug te kijken via de link moet je in BelgiĆ« wonen of een VPN gebruiken. Waarschijnlijk kun je tot donderdagavond via je NL provider nog wel de aflevering van afgelopen donderdagĀ bekijken. Ik vind het gewoon een leuk programma en dat was ook ongeveer het laatste dat ik bekeken heb en daar moest ik ook om lachen
  • De mooiste plek op de wereld waar ik ben geweest: het gezin waar ik ben opgegroeid
  • Deze plek in de wereld zou ik graag willen bezoeken: plekken waar (sinds ongeveer 3 jaar) officieel mijn jongste broer gelukkig was met zijn ouders… Zij zijn er niet meer, maar ik wil er alles aan doen dat hij die herinnering aan hen levend houdt. Ik ben heel blij om hem mijn/onze broer te mogen noemen en er voor hem te zijn. Hij zit in mijn hart
  • Deze superkracht zou ik willen bezitten: ik bewonder het optimisme van mijn broer(tje) en zijn doorzettingsvermogen na alles wat hij meegemaakt heeft. Ik gun hem een superkracht meer als ik, maar als ik dan toch zelf een superkracht zou moeten kiezen dan zou ik hem nog beter willen kunnen ondersteunen, verder lijkt het me wel cool om onzichtbaar te kunnen zijn, door muren te kunnen lopen, te kunnen vliegen en van die dingen, maar ik red me op het ogenblik wel aardig zonder al die dingen
  • Mijn top 3 bucket-list: samen met mijn twin en (bonus) broer(tje) uit een vliegtuig springen (ja, met parachute natuurlijk), kijk https://www.youtube.com/shorts/EFJ2gFkeMPw Dream on baby #skydiving #skydive #exit #travel Dream On Ā· Aerosmith - Samen kunnen we de wereld aan. Een paar kleine stukjes uit de tekst: Sing with me, sing for a year (Zing met mij, zing een jaar lang)
    Sing for the laughter, and sing for the tear (Zing voor het lachen en zing voor de traan) en You got to lose to know how to win (Je moet verliezen om te weten hoe je moet winnen). Het wordt tijd voor mijn broertje om wat meer te gaan winnen en minder te verliezen… Verder zou ik plekken willen bezoeken, die belangrijk zijn voor mijn broer(tje). En ja hij is al 17 maar toch is hij in mijn ogen mijn kleine broertje. Als derde heb ik nog een plekje vrijgehouden op mijn bucketlist. Ik denk dat we daar samen nog wel iets voor bedenken.

Ā 

Ik vond het iig een leuke vragenlijst en ben benieuwd naar wat anderen allemaal invullen.

Iedereen alvast fijne kerstdagen en een gelukkig 2026.

Ā 

Groetjes,

M&M’s

​@M en MsĀ 

Ā 

Ā 

Timmy
  • December 22, 2025

HĆ©, een vragenlijstje. Altijd leuk. Die heb ik wel gemist tbh. šŸ˜…

• Forumnaam:Ā Timmy
  • Betekenis forumnaam:Ā Zit geen speciale betekenis achter.Ā 
  • Leeftijd:Ā 19
  • Het land waar ik woon:Ā Nederland
  • Deze studie wil ik gaan doen/ doe ik nu / heb ik gedaan:Ā Ik heb Havo gedaan en daarna even de lerarenopleiding Engels. Daar ben ik mee gestopt.
  • Dit wilde ik als kind later worden:Ā Archeoloog
  • Ik wil nu worden/ werk nu als:Ā Ik werk nu fulltime in de horeca.Ā 
  • Hobby's:Ā Lezen, gitaar spelen, gamen
  • Relatie:Ā Ik heb de allerleukste vriend die er is (vind ik dan). Aankomende februari zijn we 3 jaar samen.Ā 
  • Huisdieren:Ā We hadden een hond maar die is 4 maanden geleden helaas overleden.
  • Tatoeages:Ā (Nog) niet. Er zit wel iets in de planning
  • Piercings:Ā Nee
  • Kleur haar:Ā Donkerblond
  • Kleur ogen:Ā Bruin
  • Voor dit gerecht kun je mij wakker maken:Ā Nasi
  • Het beste boek dat mij bijgebleven is:Ā Ik heb pas It van Stephen King uitgelezen. Meer dan 1100 bladzijden maar zo goed. Veel beter dan de films/serie
  • Van dit liedje krijg ik maar geen genoeg:Ā Slayer - Angel of DeathĀ 

John Hiatt - Have a Little Faith in Me (heel wat anders. Is ā€œons nummerā€ van m’n vriendje en mij.Ā 

Ā 

• Deze tv-serie of film kan ik blijven bing-watchen of herbekijken:Ā Friends blijft goed
  • Naar deze podcast kan ik blijven luisteren:Ā Dinocast
  • Ik heb voor het laatst erg gelachen om:Ā iets wat m’n vriendje zei
  • De mooiste plek op de wereld waar ik ben geweest:Ā Ā Ik vond zuid-Frankrijk erg mooi
  • Deze plek in de wereld zou ik graag willen bezoeken:Ā Japan
  • Deze superkracht zou ik willen bezitten:Ā Geen ideešŸ˜‚
  • Mijn top 3 bucket-list:Ā Japan bezoeken, New York City marathon lopen, plek 3 open laten om die samen met m’n vriendje in te vullenĀ vind ik wel een goed idee

• December 24, 2025
  1. Mima
  2. Van TouhouĀ 
  3. 20
  4. NL
  5. Ik zou graag sterrenkunde willen studeren maar ben er nooit aan begonnen.
  6. mecha piloot (zoals in gundam ofzo)
  7. weet ik niet
  8. Lezen, gamen en tekenen
  9. geen
  10. geen
  11. geen
  12. geen
  13. blond
  14. groen
  15. alles met satésaus 
  16. Dragon's Egg van robert L forward
  17. World Trigger
  18. Nihongo con teppei ę³¢
  19. Weet ik niet
  20. Een hijskraan die ik beklommen heb
  21. weet niet of het telt omdat het niet op aarde is, maarĀ  RX J1856.5āˆ’3754 klinkt cool
  22. alwetendheid
  23. heb niet echt een bucket list.

Loutje
  • December 26, 2025

Forumnaam:Ā Louise

Betekenis forumnaam:Ā Is de tweede naam van een familielid van me, vind het een erg leuke naam

Leeftijd:Ā 23Ā 

Het land waar ik woon:Ā Nederland

Deze studie wil ik gaan doen/ doe ik nu / heb ik gedaan:Ā Ik doe een master in de psychologie, maar deze is zo klein dat ik niet specifieker wil zijn want dan weet je op welke uni ik zit

Dit wilde ik als kind later worden:Ā Bloemist

Ik wil nu worden/ werk nu als:Ā Psycholoog

Hobby's:Ā Postcrossing, gamen/bord/kaartspelletjes, scrapbooken, haken, sporten (CrossFit, zwemmen, hardlopen, HYROX)

Relatie:Ā Ja al bijna 6 jaar samen <3

Huisdieren:Ā Helaas niet

Tatoeages:Ā yes 2

Piercings:Ā ja ik heb een septum, mijn conch, 1 gaatje in mijn ene oor en 3 in de andere (heb ook wenkbrauw en neuspiercing gehad maar die zijn eruit)

Kleur haar:Ā bruin

Kleur ogen:Ā bruin

Voor dit gerecht kun je mij wakker maken: frietje speciaalĀ 

Het beste boek dat mij bijgebleven is: het beste boek wat ik dit jaar heb gelezen is Cemetery Boys van Aiden Thomas, maar Afterlove van Tanya Byrne is ook echt heel goed!

Van dit liedje krijg ik maar geen genoeg:Ā Op dit moment Weirdo van Faouzia, maar all-time is Move Me van Badflower

Deze tv-serie of film kan ik blijven bing-watchen of herbekijken:Ā niet op tv of Netflix ofzo, maar JetLag the Game op yt kan ik echt van genieten

Naar deze podcast kan ik blijven luisteren:Ā Held in eigen verhaal van Iris Enthoven

Ik heb voor het laatst erg gelachen om:Ā cards against humanity spelen met familie

De mooiste plek op de wereld waar ik ben geweest:Ā Slowakije, buien de hoofdstad vooral

Deze plek in de wereld zou ik graag willen bezoeken: Spanje, Portugal, Peru, Slovenië, Japan, Marokko, eigenlijk wil ik alles wel gezien hebben

Deze superkracht zou ik willen bezitten:Ā teleporteren

Mijn top 3 bucket-list:Ā samenwonen/kinderen krijgen, de wereld zien, karaoke zingen (durf ik niet maar lijkt me heel gaaf)

Ā 

• December 29, 2025
  • Forumnaam: Daan
  • Betekenis forumnaam: Het is mijn bijnaam die me familie al heel lang gebruikt
  • Leeftijd: 22
  • Deze studie wil ik gaan doen/ doe ik nu / heb ik gedaan: Sport, Recreatie en Toerisme
  • Dit wilde ik als kind later worden: Trambestuurder
  • Ik wil nu worden/ werk nu als: Gastheer/Host
  • Hobby's: Muziek maken, luisteren, wandelen, film kijken
  • Relatie: Ja
  • Huisdieren: Ja, 1
  • Tatoeages: Nee
  • Piercings: Nee
  • Kleur haar: Bruin
  • Kleur ogen: Blauw
  • Voor dit gerecht kun je mij wakker maken: LasagneĀ 
  • Het beste boek dat mij bijgebleven is: Alles Wordt Beter- Emma Heesters
  • Van dit liedje krijg ik maar geen genoeg: Blijven Rijden- MEAU
  • Deze tv-serie of film kan ik blijven bing-watchen of herbekijken: Mees Kees
  • Naar deze podcast kan ik blijven luisteren: X
  • Ik heb voor het laatst erg gelachen om: The Simpsons
  • De mooiste plek op de wereld waar ik ben geweest: Schotland
  • Deze plek in de wereld zou ik graag willen bezoeken: New York
  • Deze superkracht zou ik willen bezitten: X
  • Mijn top 3 bucket-list: X

Loutje
  • December 30, 2025

​@Isabel-dbĀ vul je hem zelf ook in?😊

Isabel-db
  • Auteur
  • December 30, 2025

Sure ​@LouiseĀ !😊

Ā 

• Forumnaam: Isabel-Db
  • Betekenis forumnaam: Isabel is de naam van 1 van mijn konijnen, de toevoeging -db betekentĀ nietsšŸ˜…
  • Leeftijd: 18
  • Het land waar ik woon:BelgiĆ«
  • Deze studie wil ik gaan doen/ doe ik nu / heb ik gedaan: 6e jaar secundair
  • Dit wilde ik als kind later worden: Zangeres
  • Ik wil nu worden/ werk nu als:Ā Iets met design
  • Hobby's: Tekenen, piano, thrifting (voornamelijk kleding & sieraden)Ā en fotografie
  • Relatie: /
  • Huisdieren: Konijnen , 2šŸ˜
  • Tatoeages: /
  • Piercings: Oorbellen (6Ā totaal), neuspiercing (vleugel)
  • Kleur haar: BruinĀ 
  • Kleur ogen: Hazel
  • Voor dit gerecht kun je mij wakker maken: Baklava
  • Het beste boek dat mij bijgebleven is:Ā Shame on you (Margje Woodrow)
  • Van dit liedje krijg ik maar geen genoeg:Ā Thunderstock (AC DC)
  • Deze tv-serie of film kan ik blijven bing-watchen of herbekijken: Stranger things
  • Naar deze podcast kan ik blijven luisteren:Ā  /
  • Ik heb voor het laatst erg gelachen om:Ā Een leraarĀ die ging zingen
  • De mooiste plek op de wereld waar ik ben geweest: Bayerischer wald
  • Deze plek in de wereld zou ik graag willen bezoeken: Londen
  • Deze superkracht zou ik willen bezitten: Teleporteren

Ā 

• Forumnaam: Anonymous_user
  • Betekenis forumnaam:Ā 
  • Leeftijd: 20
  • Het land waar ik woon: NederlandĀ 
  • Deze studie wil ik gaan doen/ doe ik nu / heb ik gedaan: onderwijsassistent
  • Dit wilde ik als kind later worden: Weerman/Banketbakker
  • Ik wil nu worden/ werk nu als: Meteoroloog
  • Hobby's: sporten, F1, met vrienden wat doen (bowlen, poolen, escape room etc).
  • Relatie: nee
  • Huisdieren: 2 katten
  • Tatoeages: nee
  • Piercings: nee
  • Kleur haar: bruin
  • Kleur ogen: blauw
  • Voor dit gerecht kun je mij wakker maken: rijst en kip
  • Het beste boek dat mij bijgebleven is: 100 jarige man die uit het raam klom en verdween.
  • Van dit liedje krijg ik maar geen genoeg: Come on Eileen (dexy’s midnight runners) en Gold (Spandau ballet)
  • Deze tv-serie of film kan ik blijven bing-watchen of herbekijken: ik kijk vooral documentaires
  • Naar deze podcast kan ik blijven luisteren: luister ik niet
  • Ik heb voor het laatst erg gelachen om: ik zou het eerlijk gezegd niet meer weten šŸ˜…
  • De mooiste plek op de wereld waar ik ben geweest: Oostenrijk
  • Deze plek in de wereld zou ik graag willen bezoeken: ZwitserlandĀ 
  • Deze superkracht zou ik willen bezitten: tijd terug kon draaien
  • Mijn top 3 bucket-list: een hechte vrienden(groep) voor het leven hebben/maken, gelukkig zijn, een vakantie met een paar vrienden.
  • Doel: nieuwe mensen leren kennen en eventueel nieuweĀ vriendschappen maken

blue
  • January 4, 2026

• Forumnaam: blue

• Betekenis forumnaam: wil mysterieus zijn šŸ™‚(🤔)(zo te zien niet echt.)

• Leeftijd: šŸ•–

• Het land waar ik woon: NL

• Deze studie wil ik gaan doen/ (doe ik nu)/ heb ik gedaan: VAVO

• Dit wilde ik als kind later worden: ? Geen idee.

• (Ik wil nu worden)/ werk nu als: Iets met de natuur of mens of dier of kunst..

• Hobby's: Series kijken, Muziek luisteren en af en toe tekenen en gamen.

• Relatie: X

• Huisdieren: XĀ 

• Tatoeages: X

• Piercings: X

• Kleur haar: bruin

• Kleur ogen: bruin

• Voor dit gerecht kun je mij wakker maken: Alles lekkers vooral als het iets is met brood. Of iets zoet.

• Het beste boek dat mij bijgebleven is: Hmm.. heb nog niet veel boeken gelezen. Misschien The Fault In Our Stars van John Green.

• Van dit liedje krijg ik maar geen genoeg: Nervous - Crying city

• Deze tv-serie of film kan ik blijven bing-watchen of herbekijken:Ā Alle Disney films(bv The Aristocats of Frozen) en Studio Ghibli films(bv Spirited Away) en andere nostalgische films.

• Ik heb voor het laatst erg gelachen om: Hmm misschien de serie: Bad and Crazy

• De mooiste plek op de wereld waar ik ben geweest: Zwitserland~

• Deze plek in de wereld zou ik graag willen bezoeken: Eerlijk gezegd overal maar Japan, Taiwan en opnieuw Zuid-Korea lijken me wel leuk.

• Deze superkracht zou ik willen bezitten: Tijdmanipulatie ;]

Ā - Gelukkig zijn.(Bff's hebben zou leuk zijn maar dat ziet er onhaalbaar uit voor mij.)

Ā - Mijn creativiteit kunnen uiten met leukeĀ  hobbies.

Ā - Afstuderen.

TheMightySlayer
  • Forumnaam: TheMightySlayer
  • Betekenis forumnaam: Het heeft geen specifieke naam, ik heb voor deze naam gekozen ooit op het KT-forum in 2020.
  • Leeftijd: 19
  • Deze studie wil ik gaan doen/ doe ik nu / heb ik gedaan: Soil, Water, Atmosphere.Ā 
  • Dit wilde ik als kind later worden: Sinds dat ik 11 ben wil ik al meteoroloog worden haha.
  • Ik wil nu worden/ werk nu als: Meteoroloog.Ā 
  • Hobby's: Meteorologie, statistiek, schrijven, talen leren en gamen.
  • Relatie: Ik heb een vriendinnetjeĀ šŸ’˜
  • Huisdieren: 4 katten 😸
  • Tatoeages: XĀ 
  • Piercings: XĀ 
  • Kleur haar: Donkerblond
  • Kleur ogen: Grijs/blauwig/groenig, hard to determine.
  • Voor dit gerecht kun je mij wakker maken: Soep.
  • Het beste boek dat mij bijgebleven is: Alsof de hemel naar beneden kwam - Edith Hazelnet.
  • Van dit liedje krijg ik maar geen genoeg: Mi'ma'amakim - The Idan Raichel Project.
  • Deze tv-serie of film kan ik blijven bing-watchen of herbekijken: AvatarĀ šŸ˜
  • Ik heb voor het laatst erg gelachen om: Ben het alweer vergeten….
  • De mooiste plek op de wereld waar ik ben geweest: X
  • Deze plek in de wereld zou ik graag willen bezoeken: ScandinaviĆ«.
  • Deze superkracht zou ik willen bezitten: Tijdmanipulatie.Ā 
    - Bij mijn partner blijven.
    - Bij het KNMI werken.
    - Een BFF krijgen.