Skip to main content

Seksuele misbruik

• May 9, 2026
  • 2 reacties
  • 60 Bekeken

Ik ben een half jaar geleden verkracht door een jongen binnen mijn cirkel, en het voelt zo zwak, maar ik heb nog steeds zo veel moeite met er mee omgaan. Ik heb zo weinig energie en ik heb het gevoel alsof ik geen enkele kant op kan gaan. Ik laat het merken alsof het goed met mij gaat. Ik heb aangifte gedaan (met bewijs en meerdere getuigen) maar de politie vond dit niet genoeg en heeft ervoor besloten om niet verder te gaan in mijn aangifte. Ik weet gewoon niet hoe ik mezelf sterk moet houden, want ik voel me door mijn omgeving (al helemaal omdat ik sinds minder dan een jaar op mezelf woon) geforceerd om het binnen te houden, en ik weet gewoon niet hoe ik hier mee om moet gaan.

2 reacties

CarolienCM
  • Community Manager
  • May 11, 2026

Hoi ​@Anoniem.nl,

Heel goed van je dat je dit vertelt! Je zit in een nogal lastige situatie zien we. Onthoud dat je er niet alleen voor staat. Je kunt ook met In je bol elke dag van 14:00 tot 22.00 uur bellen (0800-0450) of met ons chatten als je anoniem je verhaal wil delen of samen met In je bol wil kijken hoe je je situatie kunt verbeteren. Nogmaals heel goed van je dat je dit durft te vertellen!

Veel sterkte!

Groet,

Carolien (In je bol)

• Auteur
  • May 11, 2026

Ik zou het graag online willen delen, en niet alleen om mijn verhaal te delen, maar ook om aan andere mesen te laten zien dat ze niet alleen zijn en dat het normaa is om je zo te voelen, een van de redenen voor het delen van mijn verhaal en de aangifte naar de politie was zodat anderen (en bij de politie de andere meiden die hij iets heeft aangedaaan) weten dat er iemand is die weet hoe ze zich voelen en daarmee kan praten.