Maatschappelijke druk ben enige die dat ervaart gevoel altijd blij zijn sterk dat allemaal lukt
dat je altijd sterk moet zijn druk van de maatschappij dat. Lastige is om kwebsaar heid te laat zien deze maatschappij
Maatschappelijke druk ben enige die dat ervaart gevoel altijd blij zijn sterk dat allemaal lukt
dat je altijd sterk moet zijn druk van de maatschappij dat. Lastige is om kwebsaar heid te laat zien deze maatschappij
Daar ben je zeker niet de enige in hoor. Ik denk dat bijna iedereen wel in meer of mindere mate maatschappelijke druk ervaart.
Wat je je eigenlijk moet beseffen is dat het de meeste mensen geen bal uitmaakt hoe je je gedraagt en wat je doet. Ga maar eens ‘s ochtends op een druk treinstation staan. Als je dan om je heen kijkt zie je dat iedereen vooral met zichzelf bezig is. Dit kun je doortrekken naar de maatschappij als geheel. Luister dus vooral naar jezelf en doe waar jij je goed bij voelt. Mocht iemand daar dan aanstoot of wat dan ook aan nemen, fuck ‘em. Dat is niet jouw probleem.
Hey,
Nee zeker ben je daar niet de enige in. Ik denk dat het een heel actueel ‘probleem’ is dat mensen druk ervaren vanuit de maatschappij en dat ze zich vaak groter houden dan dat ze eigenlijk misschien willen. Zelf heb ik dat gevoel ook wel vaak, helaas.
groetjes,
rmv
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.