Skip to main content
Vraag

hulp bij eerlijkheid

  • November 3, 2025
  • 1 reactie
  • 94 Bekeken

  • hey iedereen!!

    ik heb vanwege trauma heel veel moeite met eerlijk zijn over mezelf en de dingen die gebeuren in mijn omgeving, het lijkt heel erg alsof ik een leugenaar ben, uit eerlijkheid, ben ik heel angstig om mijn gevoelens te delen. dit zorgt ervoor dat mijn bestevriendinnen vertrouwen in mij verliezen, ik wil dit niet want ze betekenen alles voor me. heeft iemand misschien tips om over deze angst heen te komen? dat is het belangrijkste voor mij. elk beetje hulp zou echt veel betekenen al.

    - leetje

1 reactie

  • June 2, 2026

Hoii, ik zit eigenlijk met hetzelfde probleem dat ik soms situaties die zijn gebeurd ontwijk om te vertellen aan mijn vriend, en hierbij dus eigenlijk ook lieg. Ik weet niet waarom ik het doe maar ik herken mij heel erg in jouw situatie en wilde even delen dat je niet alleen bent!! 

 

-Juultje