Heyy allemaal,
Ik ben al lang niet op het forum aanwezig geweest. Goed teken toch? Zeker weten :). Ik hoop dat deze categorie ook bedoelt is voor de positieve gevoelens en niet alleen de negatieve, je moet een beetje balans hebben toch?
Zoals ik al aangaf, het gaat de goede kant op. Ik heb fantastische vrienden nu, leuke dingen om naar vooruit te kijken en misschien wel het belangrijkste, ik kan mijn psychose steeds beter onder controle houden en heb nu ook zelf de regie in handen over mijn medicatie, wat ontzettend fijn is.
Ik pak het leven stukje bij beetje steeds meer op. Zo heb ik nu gesolliciteerd voor een vakantiebaantje (schoonmaken in de zorg, bij mensen thuis die huishoudelijke hulp nodig hebben) en ga ik over naar het examenjaar en ben ik hopelijk in twee jaar eindelijk klaar met de havo. Hopelijk blijft het zo goed gaan, ik wil het ook niet jinxen natuurlijk ;).
Er zijn nog wel dipjes soms, dat het niet zo goed gaat, maar daar kom ik steeds sneller uit. Die zullen ook wel blijven denk ik. Zal ik mee moeten leren leven.
Al met al, het gaat goed! :)
xx Eenmeisje004