Ik ben J, 25 jaar en ik heb last van mezelf.
ik ben sinds kort uit elkaar met mijn vriendin. Wij hebben 3 jaar een relatie gehad en eigenlijk altijd als ik een relatie geef, geef ik de volle 100% maar op een andere manier als de meeste dames willen denk ik. Ik vind het erg moeilijk om soms liefde te uiten of dingen te vragen omdat het mij vaak niet boeit of geen gevoel heb hoe andere mensen zich voelen. Ik heb zware adhd ook en zit er in mijn hoofd met chaos, ik heb nooit geen rust en weet ook niet zo goed hoe ik dat wel krijg. Ik voel me zo alleen en ik kan zo geen ritme voor mezelf creëren. Ik woon op mezelf, dat maakt het niet altijd beter. Ik heb ook een apart beroep waardoor ik 14 dagen in de maand vrij ben en daar dus een enorme eenzame periode creëer, andere mensen werken namelijk gewoon. Ik verlang zo naar vriendschap en liefde van iemand dat ik mezelf meer een loser vind dat ik me andere relaties niet kon onderhouden. Ik wil gewoon iemand hebben waar ik geluk uit haal en voor wie ik weer een stapje bij kan zetten. Ik weet niet zo goed hoe ik nu het geluk kan vinden wetende dat ik misschien zo lang alleen zal zijn
*naam weggehaald door In je bol vanwege anonimiteit, communityregel 3*