Hoihoi,
Sinds een jaarje woon ik op mijzelf en kon mezelf goed redden. Ergens vond ik het erg leuk en fijn en heb nu ook een mooie ervaring.
Alleen is er veel veranderd, waardoor ik het even niet meer aankan om op mezelf te wonen. Ik wil weer terug naar huis.
Mijn studie en werk staan op een laag pittje. Ik volg een dagbehandeling van 2 en een halve dag. Het is zwaar en intens, maar wel heel belangrijk. Ik voel heel veel gemis en heb reuze behoefte aan een warme arm om me heen en een een veilige plek. Waar ik terug op kan vallen om even niet alles alleen te hoeven doen.
De huur is hoog en mijn stufie is weg gevallen te hoge verwachtingen van mijn studie en door autisme. De druk die te hoog werdt waardoor ik een eetstoornis ontwikkelde. Voor nu houd ik mijn studie aan om nog meer vertraging te voorkomen. Werk heb ik nodig om mijn huur te betalen. Mijn vaste lasten zijn te hoog voor mijn inkomen. Ik draai flink verlies. En lijk geen recht te hebben op bepaalde toeslagen. Helaas mag ik maar max 12 uur besteden aan werk of school. Eigenlijk maar 8 uur.
Blub blub
Freek Blub
Ik zit muur vast als ik iets laat vallen verlies ik veel, maar ik kan niet alle ballen hoog blijven houden. Het liefst wil ik terug naar huis. Stoppen met werken en wel zo ver ik kan bezig zijn met mijn studie. Wat als ik val?
Mama wil het liefst dat ik op eigen benen kan staan voor later en mijn omgeving denkt dat ik het voor elkaar heb. Verder heeft mama ook zorgen voor haar toekomst. Eigenlijk heb ik nooit de wens uitgesproken dat ik terug naar huis wil, wel de zorgen dat ik alles zou verliezen.