Skip to main content
Vraag

onzeker over geslachtsdeel

• May 11, 2026
  • 8 reacties
  • 112 Bekeken

Hallo 

Ik ben heel erg onzeker over me geslachtsdeel ten eerste de lengte en breedte de lengte is 14/15 cm van me penis en de dikte is 14 cm dus ik weet niet zo goed of hij groot is en of vrouwen dat goed vinden of groter willen? Ten tweede heb ik allemaal witte bultjes op me penis ik ben al naar de huisarts geweest en die zei dat het bij me huid hoort normaal is en niet weggaat toch maakt het me onzeker omdat ik niet weet of ik de enigste ben die het heeft en of vrouwen dat vies vinden of niet?

8 reacties

Hey Sem,

14/15 cm lengte en 14 cm breedte is gewoon gemiddeld. Het is dus niet klein, daarnaast is breedte vaak belangrijker dan lengte zelf.

Gezien je al bij de huisarts bent geweest en ook zegt dat er niks gedaan kan worden aan de witte bultjes moet je er helaas maar mee leren leven.

Je bent trouwens niet de enige met dat probleem ;⁠)

• Auteur
  • May 13, 2026

Oke top gelukkig ben ik niet de enigste. En de breedte is dat dan ook gewoon gemiddeld?

De breedte is net boven het gemiddelde

• Auteur
  • May 13, 2026

Oke dus eigenlijk hoef ik niet onzeker te zijn over me geslachtsdeel?

Nee, het is gewoon gemiddeld. Veel mensen online liegen gewoon over hun lengte/breedte Waardoor het lijkt dat het gemiddelde veel hoger ligt.

Je hoeft dus niet onzeker te zijn 

• Auteur
  • May 14, 2026

Nee, het is gewoon gemiddeld. Veel mensen online liegen gewoon over hun lengte/breedte Waardoor het lijkt dat het gemiddelde veel hoger ligt.

Je hoeft dus niet onzeker te zijn 

Ah oke gelukkig 

Maaike
  • May 17, 2026

Hey dat klinkt toch gewoon gemiddeld en het ook niet groter te zijn het is hoe je er mee omgaat en als jij zij maar genieten 

• Auteur
  • May 17, 2026

Hey dat klinkt toch gewoon gemiddeld en het ook niet groter te zijn het is hoe je er mee omgaat en als jij zij maar genieten 

Oke top