Skip to main content

Hoi allemaal,

Ik was eens benieuwd naar welke soorten vlees of vis jullie lekker vinden. En ook welke jullie niet lusten.

Ik hou het meest van kip, maakt niet uit op welke manier het bereidt is, maar gebakken kippenboutjes vind ik het lekkerst!

Varken eet ik ook relatief vaak, maar meestal in de vorm van ham of worst. Eend en gefrituurde garnalen vind ik trouwens ook lekker. Meestal eet ik thuis vis in plaats van vlees van landdieren. 

Maar er zijn ook bepaalde soorten vlees die ik niet echt lust, zoals rundvlees of pijlinktvis. Ik vind de smaak nogal vreemd en sterk.

Groetjes van Charlotte

Qua vlees heb ik het liefst een goede kogelbiefstuk. Een hamburger (vooral van de BBQ) gaat er ook altijd wel in. Kippenboutjes zijn ook heel erg lekker maar dan moet je ze wel bij goede poelier halen en niet bij de supermarkt. Zelfde geld voor andere soorten vlees. Een biefstuk van een goede slager is een wereld van verschil met het spul dat in de supermarkt ligt.

Wat ik minder lekker vind: varkensvlees eet ik bijna nooit. Eend heb ik wel eens gehad maar dat was ook geen succes.

Vis eet ik ook regelmatig. Vooral gerookte zalm, tong, tonijn en garnalen.

Heyy ​@Charlotte

Ik lust haast alle soorten vis en vlees. Alleen wild vindt ik minder, zit een hele aparte en sterke smaak aan. Vooral biefstuk van een haas. Wij krijgen bijna elk jaar een haas als bedankje voor dat een jager op mijn vader zijn grasland mag schieten en die eten we dan met kerst. Hazenpeper is wel lekker vind ik. Als je het over vis hebt dan zijn garnalen mijn favoriet, maar ik vind alle vissoorten lekker. 

xx Eenmeisje004

Hey,

Ik vind kip ook het lekkerst. Anderen soorten vind ik aanzienlijk minder lekker, maar niet vies. Vind vind ik eigenlijk ook niet heel erg lekker en eet ik daarom ook heel weinig.

groetjes,

rmv

Reageer