Skip to main content
Vraag

Over iemand heen komen

• November 6, 2025
  • 1 reactie
  • 126 Bekeken

Ik heb moeite met over mijn ex heen te komen.
We hebben 7 maanden een relatie gehad en hij is al meerdere keren vreemd gegaan.
Hij heeft het uitgemaakt na 4 maanden maar een maand later wilde hij weer een kans. Die heb ik gegeven.

We hebben het weer geprobeerd, maar na twee maanden heeft hij het weer uitgemaakt.

Toch zit hij mij steeds te bellen dat hij mij mist en nog van mij houdt, terwijl hij allang andere meiden heeft.

Hij zegt dat t met mij anders was dan met hun. Dat ik speciaal ben.

Ik trap er steeds in.

Ik heb hem al meerdere keren geblokkeerd, maar toch deblokkeer ik hem weer.

Kan iemand mij hierbij helpen?

1 reactie

Hoi,

Hoelang geleden is het uitgegaan?

Het kan namelijk best wel even duren voordat je erover heen ben. Vaak moet jouw brein en lichaam wennen aan het gevoel van een soort leegte. In het begin hunker je eigenlijk naar liefde maar je moet eigenlijk eerst jezelf kennen en je grenzen aangeven.

Ik had een relatie van 8 maanden en die was toxic het heeft ongeveer 2  tot 3 jaar geduurd tot dat ik erover heen was. (is 4 jaar geleden)

Jij heb eigenlijk een soort van trauma opgelopen mentaal, want je vertrouwt hem en geeft hem nog een kans. En hij respecteert en gebruikt dat niet. Het is een hele schok als iemand vreemd gaat en een grote Red flag. Die jongen weet zelf niet wat hij wil en daar is het probleem al.

Hoop dat hier wat mee kan :)