Hallo,
Ik ben 25 jaar en loop al langere tijd tegen seksualiteit aan.
Toen ik heel jong was, kwam ik voor het eerst in aanraking met seksualiteit. Als peuter had een klasgenootje in groep 2 naakte plaatjes van vrouwen gepikt uit de tv-gids. Ik was helemaal gefascineerd en dacht: “Wow, wat is dit?”
Later, tijdens mijn puberteit, werd ik vaak gepest na het douchen en aankleden bij gym of voetbal. Ik ontdekte dat ik behoorlijk groot geschapen was en met de jaren werd het alleen maar groter, steviger en breder. Hierdoor werd ik gepest en koos ik ervoor om mezelf te verzorgen, zelfs met mijn zwembroek aan onder de douche. Zelfs de juf keek toen verbaasd, wat mij erg ongemakkelijk deed voelen. Omdat dit ding zo onzettend groot als was in mijn puberteit.
Toen ik ouder werd, heb ik me ongeveer vijf jaar lang nauwelijks met seksualiteit beziggehouden. Ik ging gezond eten en begon met krachttraining om mijn energie kwijt te kunnen. Ik merkte dat veel vrouwen mij aantrekkelijk vonden qua karakter en uiterlijk, maar ze realiseerden zich niet wat ik in mijn broek had. Dit werd een probleem en een blokkade in mijn leven. Ik wilde graag ontmaagd worden, maar veel vrouwen voelden zich afgeschrikt door de grootte van mijn penis.
Ik moest vrouwen soms van me afslaan. Ze gaven veel aandacht en ik hoopte dat ik bij mij thuis eindelijk seks kon hebben, maar dat lukte niet. Na meer dan tien verschillende vrouwen kreeg ik telkens een nee, en natuurlijk respecteer ik dat, maar het gaf steeds valse hoop.
Ik begrijp ook de kant van de vrouwen: mijn penis is extreem groot, zelfs in slapte, en welke condoom zou passen? Zelfbevrediging was vaak de enige optie.
Op een gegeven moment besloot ik een traject te volgen om mijn penis te laten verkleinen, omdat vrouwen steeds een excuus hadden om geen seks te hebben. Ik hoopte dat dit mijn situatie zou veranderen. Na een uitgebreid onderzoek bleek dat ik te veel testosteron in mijn lichaam heb en dat een verkleining van mijn 32,5 cm in erectie slechts tot 25 cm mogelijk was. Het risico en de intensiteit van zo’n operatie vond ik niet de moeite waard.
Als ik in de spiegel kijk, zie ik een aantrekkelijk uitziende man voor vrouwen, maar ik vind mijn penis veel te groot en denk dat het niet normaal is.
Helaas ben ik nog steeds maagd, maar ik heb besloten de situatie te accepteren. Tijd kun je niet afdwingen, hoe graag je het ook wilt. Hopelijk vind ik ooit een vrouw die het accepteert en met mij wil vrijen, ondanks dat ik extreem groot geschapen ben.