Beste lezer,
Ik ben 23 jaar en een jongen. Een jaar geleden heb ik aan mijn familie verteld dat ik op jongens val. Hier heb ik geen moeite mee, maar ik weet niet goed hoe ik andere jongens kan ontmoeten. Er schijnen wel opties te zijn in (naam stad), daar woon ik vlakbij, maar ik durf echt niet alleen. Ik hoor van collega's dat er wel bars en/of clubs zijn, maar daar ga ik dus niet alleen heen; zeker niet voor de eerste keer. Bovendien weet ik niet zo goed wat er zich allemaal in zulke clubs afspeelt en daar ben ik ook een beetje bang voor.
Het is niet zo dat ik geen relatie wil. Ik zit al een jaar op Tinder, maar daar is tot nu toe niets uitgekomen. Wel heb ik een aantal weken contact gehad met een andere jongen, maar die heeft me vorige week spontaan geblokkeerd. Heel raar, maar ik weet dat zulke dingen online kunnen gebeuren. Daarom dacht ik dat het beter zou zijn om een keer in het uitgaansleven iemand te ontmoeten. Maar daarbij loop ik dus tegen bovenstaand probleem aan. (Eerste alinea.)
Graag verneem ik of iemand tips heeft voor mij. Zijn er misschien mensen die ook alleen naar zo'n club, of iets dergelijks, zijn geweest of heb ik gelijk als ik zeg dat dit een hele grote drempel is?
Bij voorbaat dank voor jullie tips en/of adviezen.
Groet, L.
-Naam van de stad verwijderd door In Je Bol, in verband met anonimiteit, zie communityregel 3-