Skip to main content
Vraag

Penis blijft lang stijf, is dit normaal?

• December 12, 2025
  • 1 reactie
  • 106 Bekeken

Hey.
Ik was gister bezig om te ontspannen na een moeilijke dag. Dat helpt me normaal gesproken. Maar gister gebeurde er iets wat ik nog nooit eerder had meegemaakt. Mijn penis bleef echt heel lang stijf. Zelfs toen ik stopte en hem niet meer aanraakte, bleef hij stijf. Ik kon er niets over vinden online en wist niet goed wat ik ermee moest.

Zelfs na het klaarkomen werd hij niet meteen slap, terwijl dat normaal wel gebeurt. Het deed geen pijn, maar het duurde gewoon heel lang. Na een tijd vanzelf met rust laten, kwam er uiteindelijk nog wat sperma uit zonder dat ik iets deed. Dat vond ik heel apart. Daarna werd hij pas slap.

Het was een vreemde ervaring en ik vroeg me af of iemand dit herkent.
Heeft iemand hier ook ervaring mee? En tips?

-Tekst aangepast door In je bol i.v.m. communityregel 6: het tot in detail delen van seksuele ervaringen zijn niet toegestaan - 

1 reactie

Timmy
  • December 13, 2025

Hey ​@Mn22 

Ik heb ook wel eens dat ik wat langer hard blijf. Ook na het klaarkomen. Ik merk dat ik dat vooral na seks heb. Na masturberen minder maar dat kan toeval zijn. Ik heb er nooit echt zo op gelet. Zolang je er geen pijn bij hebt en het vanzelf weer weg gaat is het niet erg denk ik. Als het wel pijn gaat doen of als die echt uren hard blijft moet je wel naar de huisarts.