Skip to main content

oud docent

• April 25, 2026
  • 5 reacties
  • 252 Bekeken

Maaike

Hey 

Ik was  gisteren middag  wezen  zwemmen en kwam mijn oud docent tegen die ik die tijd best wel aantrekkelijk vond hij was ook niet zo oud en hij liep naar mij toe leuk weer te zien en hij zij  je bent nóg aantrekkelijk zo in je bikini met lekker borsten en hij kuste mij  en wilde wel samen naar kleed hokje toe maar ik moest weg ik  wist niet wat over kwam en hij snapt nu van ik vind aantrekkelijk en wil je keer met uit ik was al verliefd op je toen je mijn stage klas zat  en bent super sportief en mooi lichaam ik was toen 16 hij 22 

Ik weet niet wat ik hier mij moet ik wasb toen wel soort verliefd op hem maar ik  weet niet wat nu hier best mij kan doen 

5 reacties

Maaike
  • Auteur
  • April 28, 2026

Hey mijn vriendinnen zegen dat ik met hem op date moet gaan omdat hij super knap is. Nou ik weet het niet hoe die laatst naar mij kijkt in bikini dat hij alleen sex wil dan zeggen vriendinnen dan laat je goed nemen. Ik wil gewoon een leuke man 

Loutje
  • April 29, 2026

Dat jouw docent dat heeft gedaan is echt niet oké vind ik, hij kende je al sinds je minderjarig was en in een machtpositie zat. Ook al is dat nu nog niet meer, is dat niet gepast
Ik zou het niet doen als ik jou was.

Charlotte
  • April 30, 2026

Hoi ​@Maaike

Het is nu echt jouw eigen keuze wat je hiermee doet, je bent een volwassene en je docent heeft geen macht meer over jou. Als je er over twijfelt, hem niet ziet zitten of het gevoel dat je er achteraf spijt zal van hebben, zou je hem het beste kunnen afwijzen. 

Timmy
  • April 30, 2026

Ben het eens met de anderen. Hier moet je niet aan beginnnen. Het feit dat hij als jouw oud-docent zo’n move maakt is echt een 🚩

Maaike
  • Auteur
  • May 17, 2026

Hey ik ben weer tegen gekomen met uit gaan en hij wilde drankje doen hij super lief en super romantisch en zo en hij mij stukje mee ge fiets naar huis ik weet zeĺf niet meer wat ik doe