Hey Allemaal,
Ik ben Noah, en ik ben 20 jaar oud. Niet alleen heb ik nog nooit seks gehad, maar ik heb ook nog nooit gezoend. Hier had ik nooit een probleem mee, tot ongeveer een jaar geleden toen ik begon met studeren. In mijn omgeving is seks gewoon een veel besproken onderwerp. En zoenen met elkaar tijdens het uitgaan is ook niet ongebruikelijk. Nu heb ik dus het gevoel dat ik er wel echt klaar voor ben, en het een soort van mis. Maar daar heb ik het niet over. Sinds een paar maanden heb ik een soort groeiende onzekerheid dat wanneer het uiteindelijk gebeurt, ik de andere persoon eigenlijk teleurstel. Ik heb het idee dat er niet veel 20 jarigen zijn zoals mij. En ik heb het idee alsof ik alles al zou moeten weten. En ik begrijp dat als ik een vriendin krijg, en we vinden elkaar heel erg leuk, dat het op de lange termijn natuurlijk geen reet uitmaakt. Maar ik denk ook bijvoorbeeld aan zoenen in de club of een one night stand ofzo. Ik richt mijn vraag vooral aan de seksueel actieve vrouw van mijn leeftijd: hoe zou je het vinden als je een man zoent, of een keer seks mee hebt, of begint te daten en hij heeft geen idee wat hij moet doen. Zou dat afknapper zijn?
Dankjwel,
Groetjes Noah