Skip to main content

naakt slapen

• April 21, 2026
  • 6 reacties
  • 332 Bekeken

Maaike
Hey,

Ik ben een jonge dame van 18 jaar en ik slaap naakt, omdat ik daardoor veel beter slaap. Laatst had ik daar een discussie over met iemand die vond dat dat niet normaal is voor een 18-jarige.

Zijn jullie het daarmee eens?

6 reacties

Charlotte
  • April 30, 2026

Hoi,

Ik ken zelf geen andere mensen die naakt slapen, dus misschien wordt het niet als "normaal” gezien, in de zin van dat het niet vaak voorkomt. Maar heel raar vind ik het niet, want er zijn sowieso wel mensen in de wereld die dat doen.

Doe gewoon wat je het fijnst vindt, en zeker als het je helpt met beter slapen, zou je er gewoon me door kunnen gaan.

Timmy
  • April 30, 2026

Tja, wat maakt het uit? Als jij je erg prettig bij voelt moet je dat gewoon doen. Wat een ander daar van vindt is toch niet van belang?

Loutje
  • May 8, 2026

Niks mis mee. Doe het zelf niet maar zou niet kunnen bedenken waarom het niet normaal zou zijn. Plus: degenen die dat vinden slapen toch niet bij jou in bed dus wat maakt hun mening dan uit?

• May 11, 2026

~ onnodige quote verwijderd door In je bol

Das toch normaal? Ik ben 20 vind t zelf alleen nie fijn omdat ik dan juist minder goed slaap

Maar als jij da fijn vind moet je da doen of alleen in string boeie

• May 12, 2026

Ik doe dit ook!! Het is oprecht niks om voor te schamen.

ik heb het hiet laatst nog met een vriendin van mij over gehad en het is juist heel gezond om te doen. Het veminderd kans op infecties en zorgt voor een betere nachtrust omdat je lichaam veel sneller afkoeld.

en het gaat zoizo om wat jij fijn vind <3

Maaike
  • Auteur
  • May 17, 2026

Hey klop ik voel mij stuk beter als ik zo slaap 

Soms als er bij ons iemand slaapt een vriendje van mijn broertje dan moet wel een hempje aan van ouders om soms  in de nacht naar wc moet