Hey allemaal,
Nou, de titel zegt al genoeg denk ik. 😅
Zoals sommigen wel weten heb ik al 2 jaar een relatie met een hele leuke, bijzondere en lieve jongen. Nu hoort bij een relatie ook seks (tenminste, voor ons wel) en dat hebben we dan ook best wel regelmatig. Tot zover niks te klagen zou je denken en dat heb ik inderdaad ook niet. Het dingetje is alleen dat we eigenlijk altijd zo’n beetje hetzelfde doen. Een beetje voorspel, de seks zelf en dat was het dan wel. Soms vind ik het eerlijk gezegd een beetje saai. Niet dat de seks op zich slecht is maar ik zou wel eens wat anders willen. Ik weet alleen niet zo goed wat dan precies. We zijn beide niet heel ‘avontuurlijk’ ingesteld op dat gebied dus allerlei dingen met toys en zo is niet aan ons besteed. Maar ja, wat dan wel?
Het andere punt is dat ik het best moeilijk vind om daar met hem over te beginnen. Hij vind het volgens mij wel prima zoals het nu gaat. Ook ben ik altijd een beetje bang om ondankbaar of klagerig over te komen. Ik voel me al schuldig omdat ik überhaupt die gevoelens heb (onzin natuurlijk en dat is iets waar ik aan zou moeten werken). Ik wil hem ook niet het idee geven dat hij iets fout doet of zo. Dus ja, hoe kan ik dit het beste ter sprake brengen?
-Tekst aangepast door In je bol i.v.m. anonimiteit-