Skip to main content

broer van beste vriendin

• March 16, 2026
  • 4 reacties
  • 279 Bekeken

Maaike

Hey

Afgelopen zomer was ik best vaak aan zonnen bij mijn beste vriendin ze hebben best een grote tuin zonder inkijk met ook een  zwemvijver  nou komt soms doen we het  toples als we met twee zijn nou haar broer van 17 wij zijn 18 Allebei en hij komt ook soms  bij ons in water in en de laatste keer moest mijn vriendin even weg maar ik was alleen met haar broer en hij zegt ik dat mooi figuur heb en mijn grote borsten zijn fantastisch ik heb cup E en heeft toen er aan gevoeld en ge zuigen ik voel mij stom maar ik ook sex met hem gehad het was zijn eerst keer  Ik merk wel dat ik hem leuker begin te vinden iemand tips 

4 reacties

Maaike
  • Auteur
  • April 20, 2026

We heeft mij nu ook op date gevraagd 

• May 12, 2026

Hey ik zou sowieso kijken hoe je vriendin hierin staat. Je vriendin moet op plek 1 staan en ja als jij deze jongen echt leuk vind kan je verder gaan, maar je hebt wel het risico op veel gedoe.

Ik zal dit zo eerlijk mogelijk beantwoorden

Ik zal hem niet gaan daten en dat heeft 2 redenen

1. Hij gaat behoorlijk snel. Gezien je hem vaak zag bij je vriendin neem ik aan dat je hem persoonlijk niet heel goed kent. Hij maakt al opmerkingen over je figuur etc. Er kan dus zeker zo zijn dat hij puur uit is op je lichaam. Dit hoeft natuurlijk niet waar te zijn, maar hou het in de gaten.
  2.  Het is de broer van je vriendin. Je loopt gewoon het risico om een vriendin te verliezen. Stel je voor je date die jongen en het word niks. Dan kan die broer die vriendin ook tegen je keren.

Als ik jou was zou ik het niet doen, maar als je hem echt leuk vindt moet je jezelf natuurlijk niet tegenhouden. Hou gewoon rekening met de mogelijk uitkomsten :)

Maaike
  • Auteur
  • May 17, 2026

Hey 

Jullie hebben gelijk het was alleen voor mijn lichaam ik hoorde via een vriend van hem dat alleen om mijn borsten ging 

Hij zelf zegd van niet dat hij mij echt leukt vind