Skip to main content
Vraag

beter omgaan met mijn seksuele gevoelens

• March 21, 2026
  • 2 reacties
  • 103 Bekeken

Hallo ik heb een best groot probleem

Ik voel me heel gespannen omdat ik binnenkort mijn eerste keer heb, met een sekswerker. Ik weet niet goed wat ik kan verwachten en het maakt me erg zenuwachtig.
Over mijn seksuele gevoelens heb ik al gesproken met mijn persoonlijke begeleidster. Ik vertelde haar over mijn behoefte aan seks en hoe ik daarmee worstel. Zij adviseerde om dit ook met mijn ouders te bespreken, en dat proces is nu in werking gezet.

Toch merk ik dat ik nog steeds worstel met gevoelens die ik eigenlijk niet zou moeten hebben. Ik vind mijn persoonlijke begeleidster heel aantrekkelijk en heb seksuele fantasieën over haar. Soms fantaseer ik over seks met haar en gebruik ik een foto van haar bij het masturberen. Ik merk dat ik daar niet mee kan stoppen en dat het me veel schaamte en stress geeft.
Ik wil deze gedachten eigenlijk niet, maar ze blijven terugkomen. Daardoor voel ik me slecht over mezelf en onzeker over mijn seksuele gevoelens.
Ik zou graag hulp willen bij hoe ik met deze gevoelens en gedachten kan omgaan, hoe ik ze minder macht over mij kan laten hebben, en hoe ik beter kan omgaan met mijn seksuele gevoelens zonder mezelf slecht te voelen.

2 reacties

• March 30, 2026

Hi, je zegt te struggelen en met seksuele en je behoeftes naar seks. Dat je ze eigenlijk niet zou moeten hebben? Ik denk dat het volkomen normaal is om seksuele verlangens te hebben/zin in seks te hebben. Wat maakt dat je deze gevoelens zo moeilijk vind?

• Auteur
  • April 5, 2026

Hi, je zegt te struggelen en met seksuele en je behoeftes naar seks. Dat je ze eigenlijk niet zou moeten hebben? Ik denk dat het volkomen normaal is om seksuele verlangens te hebben/zin in seks te hebben. Wat maakt dat je deze gevoelens zo moeilijk vind?

Nou ja vooral dat ik dat bij me persoonlijke begeleidster voel. En het zorgt bij mij voor hele erge stress