ik post even een paar liedjes die ik als 14 jarige naar een 'vriendjeā stuurde in de hoop dat ie de hint begreepā¦..
Ā
Ā
met daarbij een stukje van de lyrics:
Upside down Boy, you turn me Inside out And round and round Upside down Boy, you turn me Inside out And round and round
Instinctively you give to me The love that I need I cherish the moments with you Respectfully I say to thee I'm aware that you're cheatin' When no one makes me feel like you do Ā
en toen de boodschap nog niet helemaal over was gekomenĀ stuurde ik deze ook nog:
Ā
Ā
We zijn nog steeds bevriendā¦..
Ā
ook al valt ie op meisjesĀ š
Ā
We hebben er goede herinneringen aan enĀ kunnen er nog steedsĀ om lachenā¦..
What was I thinkingĀ š
Ik dacht gewoon: 'niet geschoten is altijd misā en 'later' had ik hetzelfde aan een andere jongen gestuurd / verteld en die begreep het welā¦.alleen dacht zijn moeder daar weer heel anders over, omdat zij dacht dat hij het toch niet goed begrepen hadā¦. tsja, soms heeft het wat tijd nodig om ouders hun kinderen te laten begrijpenĀ š
Mijn advies is dus: FOLLOW YOUR HEARTĀ š
Jammer dat het topic dat ik in 2017 op KT over de eerste ontmoetingen met Luca (nepnaam van mijn toenmalige en huidige vriendje) ondertussen verwijderd is vanwege dat er meer dan 6 jaar niks gepost wasā¦ā¦Ā no worries, ik heb er zelf gelukkig wel nog een 'kopieā vanĀ š en ik heb ook nog het origineel, nl. Luca zelfĀ š
Ik ben benieuwd naar welke verhalen er achter jullie liedjes zittenā¦..
Fijne dag, aan iedereen, dus ook aan alle In Je Bol medewerkers en andere lezers!
Hey, leuk een muziektopic. Zat er zelf ook al aan te denken om er een te openen.
Ik vind heel veel leuk, vooral het zwaardere werk normaal gesproken. Dit nummer is niet echt zwaar maar heel bijzonder voor mij en mān vriendje. Dit is echt āons nummerā zeg maar.
als eerste wil ik iemand van In Je Bol bedanken voor het alsnog plaatsen van mijn eerste reactie in dit topic. Die postte ik gisteren rondĀ 1545 en kennelijk ging er iets mis en is die rea vannacht om 0419 geplaatstā¦. Dat er iets fout is gegaan kan natuurlijk altijd gebeuren, maar in ben vooral onder de indruk van de manier waarop dit āfoutjeā recht is gezet. Dat wilde ik gewoon even noemenĀ š
Dus iedereen, als je die eerste reactie hebt gemist, kijk even aan het begin van dit topicĀ š
Ā
En nu ik hier toch ben (ja ik heb nachtdienst als co-assistent en heb geen slaapprobleem) post ik gelijk nog even een nieuwe reactieĀ š
Ā
Ik hoorde gisteren nog dit liedje en dit blijft in mijn hoofd rondgaan. Ze hebben een zeer herkenbare soundā¦.
Ā
Ā
Ā
The War on Drugs - "Red Eyes" (Official Video)
en ook
Ā
Ā
The War On Drugs - I Don't Live Here Anymore (feat. Lucius) [Official Music Video]
Ā
Wat ook niet mag ontbreken is:
Ā
Ā
Ā
Ā
Elbow - 'lippy kids' (Live at Rock Werchter 2011)
Ā
en om nog iets heel anders te noemen:
Ā
Ā
Florence + The Machine - You've Got the Love
Ā
en bijvoorbeeld deze:
Ā
Ā
Berre - How Beautiful This Life Is (Official Lyric Video)
Ā
en die laatste 2 draag ik op aan mijn twin en daarnaast mijn vriendje en eigenlijk aan alle mensen die dicht bij me staanĀ š
Zij mogen niet ontbreken.
Ā
Zo'n lijstje krijg je met al die top2000 en andere muzieklijsten en wat een oude muziek zit erbij haha.
Ā
Die vind ik dus allemaal wel nice en nu ga ik nog een uurtje even wat doen en dan slapen en me voorbereiden op Oud en Nieuw.
Ā
Iedereen al het beste gewenst alvast voor het nieuwe jaar!
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.
Bestand scannen voor virussen
Sorry, we zijn de inhoud van dit bestand nog aan het controleren om er zeker van te zijn dat het veilig is om te downloaden. Probeer het nog een keer over een paar minuten.