Lang verhaal kort, ik ben geobsedeerd met iemand geraakt aan wie ik me niet langer kan vasthouden, dit doet veel pijn. Ik zie diegene nog wel best regelmatig, maar ga hem niet meer spreken.
Dat dit zo is gegaan, kan niemand wat aan doen en dat maakt het juist zo fucking moeilijk. Niemand heeft de schuld, het leven is gewoon kut omdat het kut is.
Deze persoon is voor mij een bron van hoop, een reden om te leven. Ik voel me vaak in de steek gelaten en zo verdrietig, ik wil het loslaten, maar zonder dat gevoel, is er alleen maar leegte.
De leegte is gevaarlijk, in de leegte wil ik dood. In de leegte verdien ik het om pijn te hebben en misbruikt te worden.
Ik heb het er al meerdere keren met mensen over gehad, maar het gaat er altijd alleen om hoe ik de dag of week doorkom, wat als ik iemand wil die bij me blijft? Wat als ik iemand wil die om me geeft en me het gevoel geeft dat ik iets waard ben?
Maar dat is er niet en ga ik ook niet krijgen.
Ik heb al vaker met 113 gepraat, maar ik wil geen manier om de dag door te komen, ik wil iemand die me vasthoudt en zegt dat die me niet in de steek zal laten.
Ik wil geen liefde, ik wil geen vrienden, ik wil iemand die me niet loslaat. Iemand die altijd m’n hand vast zal houden als ik dat nodig heb.
Zonder ben ik niks. Zonder wil ik het niet.