Skip to main content

ik weet niet meer wat ik moet doen

• July 4, 2026
  • 1 reactie
  • 69 Bekeken

Ik ben ... (Naam is verwijderd omdat deze in strijd was met communityregel 3: “Plaats op de community geen persoonsgegevens” door In je bol) en ik weet niet meer wat ik moet doen met mijn leven. Ik heb laatst mijn beste vriend verloren aan zelfmoord en hij was de enige waar ik mee kon praten en nu hij er niet meer is weet ik niet of ik nog door zou moeten gaan of er ook een einde aan maken

1 reactie

Mara
  • Moderator In je bol
  • July 4, 2026

Hoi Anoniem0407,

Je zit in een nogal lastige situatie zien we. Onthoud dat je er niet alleen voor staat. Je kunt met In je bol elke dag van 14:00 tot 22.00 uur bellen (0800-0450) of met ons chatten als je anoniem je verhaal wil delen of samen met In je bol wil kijken hoe je je situatie kunt verbeteren.  Ook kan je voor hulp of ondersteuning contact opnemen met 113 Zelfmoordpreventie via www.113.nl.  Zij zijn 24 uur per dag bereikbaar via telefoon en chat.

In Vlaanderen is er ook een hulplijn, waar je kunt bellen, chatten en e-mailen. Hun website vind je via https://www.vlaanderen.be/organisaties/zelfmoordlijn. Ook zij zijn dag en nacht bereikbaar.

Heel goed van je dat je dit durft te vertellen!

Veel sterkte!

Mara van In je bol