Skip to main content

eenzaamheid

• June 15, 2026
  • 2 reacties
  • 236 Bekeken

Hoi, ik heet Lea Ik ben rond de 18 jaar oud en ik voel me heel eenzaam. Ik heb onlangs ook mijn begeleider en psychologen ontslagen vanwege hun onvermogen om mijn pijn te zien en te begrijpen. Ik voel me heel erg alleen. En na alles wat ik heb meegemaakt vraag ik me af of er een goed einde wacht. Ik wil leven etc, maar het voelt alsof mijn leven een eindeloze gevecht is zonder vrede en een goed einde. Wat doen jullie op dit soort momenten?

2 reacties

Jen
  • moderator In je bol
  • June 16, 2026

Hoi Denise,

Heel goed van je dat je dit vertelt! Je zit in een nogal lastige situatie zien we. Onthoud dat je er niet alleen voor staat. Je kunt met In je bol elke dag van 14:00 tot 22.00 uur bellen (0800-0450) of met ons chatten als je anoniem je verhaal wil delen of samen met In je bol wil kijken hoe je je situatie kunt verbeteren. Nogmaals heel goed van je dat je dit durft te vertellen!

Veel sterkte!

Jen (In je bol) 

• July 4, 2026

Hey beste lea wat vervelend zeg  ik ben rond de 20 21 en herken je helemaal ik heb ook geen vrienden. (De tekst is deels verwijderd omdat deze in strijd was met communityregel 4. Het vragen om contactgegevens of het uitwisselen van contactgegevens is niet toegestaan.)