Hoi,
Het gaat langere tijd heel slecht eerder zijn er een aantal dingen gebeurd, wat vooral nu weer terug komt. Ik had hulp maar paste niet bij mij.. Ik praat er soms met iemand over maar merk dat ik me heel erg in moet houden omdat ik diegene niet wil laten schrikken, probeer soms wel te hinten maar hij heeft niks door. De laatste tijd zijn er ook paar nare dingen gebeurd die grote gevolgen hadden.. uiteindelijk is het opgelost maar ik merk dat ik weer helemaal terug val en voel me helemaal niet fijn meer.. Ik slaap heel slecht en laat en eten lukt bijna niet meer en komt er al snel weer uit. Wat ook meespeelt is dat ik met paar dingen van de persoon zit waar ik soms over bepaalde dingen mee praat.. Ik kan er vaak niet goed op reageren en voel me er nogal slecht door wat juist meer voor frustratie zorgt. Ik durf dit niet te zeggen omdat ik bang ben dat die persoon anders naar me gaat kijken Of juist geen contact meer wil.. dat is vooral de angst.. Ik snap niet goed waarom ik dit hier schrijf, want ik ben het allemaal zat en hoop er al een tijdje op om niet meer wakker te worden, ik wil niet steeds meer in het zelfde cirkeltje rond draaien wat erg vermoeiend wordt.. Ik hoop niet dat bepaalde mensen achter dit bericht komen.
Bedankt voor het lezen.