Skip to main content

Hoi iedereen,

Eigenlijk is dit best een lang verhaal. Maar ik ga het kort uitleggen. Het speelt al 6 jaar. 

Ik ben verliefd geworden toen ik 14 was op een jongen uit mijn klas. En toen vond hij mij volgens mij ook leuk, aan zijn signalen te zien. En hij vroeg me verkering, maar is niet echt iets geworden destijds. Wij zijn toen een soort van vrienden geworden. Gingen vaak voetballen samen en met zijn vrienden en hij appte dat die me miste midden in de nacht en beetje flirten. 

Toen we 17 jaar waren. Toen ging ik studeren en hij 6 vwo. En toen ging het dus mis, hij deed raar, ging memes sturen, deed raar, vroeg of ik wou afspreken en verwijderen de appjes etc. En ik deed beetje wanhopig , bozig enzo ging dus fout. En toen liet ik hem gaan.

Daarna heb ik heb 2,5 jaar niet gesproken, behalve dat online zijn broer en ook in real life ik zijn vrienden tegen kwam die zeiden dat hij me leuk vond en hoe mijn date met hem was terwijl ik hem niet sprak. Op gegeven moment heb ik laten gaan want ik kreeg alleen maar valse hoop.

Nu heb ik een nieuw bijbaantje en raad is wie ik na 2,5 jaar tegen kom. Juist ja die jongen die ik dus zooooo leuk vond maar ja dit verhaal hierboven. Hij kwam wel gelijk naar me toe van hoiiii …. Toen stond ik wel verstijfd van shit en nu. En ik ben steeds meer tegen hem aan het praten. En heb weer opnieuw gevoelens voor hem gekregen. Vandaag was raar hij keek de hele tijd naar me en keek weg als ik naar hem keek. En dan gaat hij weer niets zeggen als ik langs loop. En als ik hem begroet heb ik wel weer een heel gesprek. En ik dacht vandaag van praat lekker met een andere jongen , komt hij langs lopen en doet die bozig met vulkar. 

Mijn vraag is, wat moet ik doen? Ik vind hem echt weer opnieuw leuk, hij geeft gemengde signalen. Ik weet niet of die nog boos is van mijn appjes van jaren terug . Er hangt wel een spanning tussen ons. En wil graag keertje met hem afspreken . Kan ook gwn vriendschappelijk, maar hoe moet ik dit aanpakken? Vind praten soms best eng, laatst lachte hij en ik rende weg , heel stom weet het. En komt vaak ook onzin uit mijn mond als ik iets tegen hem zeg , word helemaal zenuwachtig. En praten gaat soms goed en soms totaal niet. We zijn beide 20 en studeren al.

Hoi ​@Nina 

Ja, ik denk dat ik er nu wel achtergekomen ben wat er speelt. Hij vind me idd gwn echt heel leuk. Gister zocht hij me alleen maar op dat ik dacht wat doe je hier nou gwn…. ….maar dit heeft te maken dat hij gwn geen vriendin mag en gecontroleerd word en niet dat hij me niet wilt.

oh, die wending had ik niet zien aankomen

Maar goed. Had effe geen behoefte om te praten. En ga nu ook op vakantie, Dus ja. Ik zie wel wat ik ga doen na de vakantie.

tsja, even rustig over nadenken en lekker op vakantie.

Fijne vakantie iig 😎

Wat je misschien zou kunnen doen, als dit jou ook een goed idee lijkt natuurlijk, is kijken of jullie wel contact hebben, maar geen verkering.

Dan heb je nog steeds de mogelijkheid om met elkaar om te gaan en elkaar te leren kennen en hopelijk heeft hij dan geen 'probleem’ met degene van wie hij geen verkering mag.

Om echt verkering met elkaar te hebben is het wel zo handig als jullie elkaar goed genoeg kennen.

Hij mag toch hopelijk wel vrienden met jou zijn.

Ga eerst maar lekker op vakantie en denk er eens over na.

Groetjes,

M&M's

@M en Ms 

@M en Ms  

Het zijn zijn ouders. Maar ja idd ben pas over een maand terug haha. Dus ga eerst effe daarvan genieten. En daarna hoop ik wel idd dat we wel richting vrienden kunnen gaan of iets. Maar goed ik zie over een maandje wel. Al is het raar als je beide volwassen bent dat dit gebeurt. 

@Nina 

Ah, ok. Het zijn z’n ouders dus. Tja, dat is een lastige. Ik zou zelf wel 2 keer nadenken voordat ik iets zou beginnen met iemand die zich zo laat controleren door de ouders, zeker op die leeftijd. Zoals je zelf al zegt zijn jullie volwassen en mag je toch zeker zelf wel bepalen of je verkering neemt of niet. Woont hij eigenlijk nog bij z’n ouders? Als je nog afhankelijk van ze bent wb woning en zo wordt het weer een ander verhaal. 

Maar ja, geniet eerst van de vakantie en denk er nog eens over na. Dan kun je over een maandje wel zien wat de wil doen.

@Timmy en ​@M en Ms 

Hoi Hoi. Ben weer terug van vakantie:) en uhm ben hem al twee keer tegen gekomen. Van de week was ik weer begonnen op werk en ik liep door de gang en hij zou al klaar zijn met zijn shift maar was blijkbaar langer gebleven. En toen botste hij “Per ongeluk” op een manier tegen me op dat onze lippen elkaar bijna raakte. Echt ik schrok me kapot. Maar goed morgen hebben we een lange shift samen dus idk hoe ik het moet aanpakken. Want ja wil niet per se over de appjes beginnen te vragen van voor de vakantie en idk of ik normaal tegen hem kan praten. Of dat ik alles effe los moet laten. Maar goed hij had gezegd dat ik hem met rust moet laten maar hij laat mij nu niet met rust en zoekt aandacht. En ja ik heb elke dag van de vakantie aan hem gedacht. 

Reageer