Hoi iedereen,
Eigenlijk is dit best een lang verhaal. Maar ik ga het kort uitleggen. Het speelt al 6 jaar.
Ik ben verliefd geworden toen ik 14 was op een jongen uit mijn klas. En toen vond hij mij volgens mij ook leuk, aan zijn signalen te zien. En hij vroeg me verkering, maar is niet echt iets geworden destijds. Wij zijn toen een soort van vrienden geworden. Gingen vaak voetballen samen en met zijn vrienden en hij appte dat die me miste midden in de nacht en beetje flirten.
Toen we 17 jaar waren. Toen ging ik studeren en hij 6 vwo. En toen ging het dus mis, hij deed raar, ging memes sturen, deed raar, vroeg of ik wou afspreken en verwijderen de appjes etc. En ik deed beetje wanhopig , bozig enzo ging dus fout. En toen liet ik hem gaan.
Daarna heb ik heb 2,5 jaar niet gesproken, behalve dat online zijn broer en ook in real life ik zijn vrienden tegen kwam die zeiden dat hij me leuk vond en hoe mijn date met hem was terwijl ik hem niet sprak. Op gegeven moment heb ik laten gaan want ik kreeg alleen maar valse hoop.
Nu heb ik een nieuw bijbaantje en raad is wie ik na 2,5 jaar tegen kom. Juist ja die jongen die ik dus zooooo leuk vond maar ja dit verhaal hierboven. Hij kwam wel gelijk naar me toe van hoiiii …. Toen stond ik wel verstijfd van shit en nu. En ik ben steeds meer tegen hem aan het praten. En heb weer opnieuw gevoelens voor hem gekregen. Vandaag was raar hij keek de hele tijd naar me en keek weg als ik naar hem keek. En dan gaat hij weer niets zeggen als ik langs loop. En als ik hem begroet heb ik wel weer een heel gesprek. En ik dacht vandaag van praat lekker met een andere jongen , komt hij langs lopen en doet die bozig met vulkar.
Mijn vraag is, wat moet ik doen? Ik vind hem echt weer opnieuw leuk, hij geeft gemengde signalen. Ik weet niet of die nog boos is van mijn appjes van jaren terug . Er hangt wel een spanning tussen ons. En wil graag keertje met hem afspreken . Kan ook gwn vriendschappelijk, maar hoe moet ik dit aanpakken? Vind praten soms best eng, laatst lachte hij en ik rende weg , heel stom weet het. En komt vaak ook onzin uit mijn mond als ik iets tegen hem zeg , word helemaal zenuwachtig. En praten gaat soms goed en soms totaal niet. We zijn beide 20 en studeren al.