Skip to main content

Ja! Nieuw forum! Helemaal top.

Heel fijn en goed dat er nu ook een forum is voor 18+! Ik vind het slim dat jullie ook 16 er bij hebben getrokken dat maakt de overgang beter.

Ik wil even het hele team bedanken die dit heeft opgezet.

In je bol vind ik een betere naam dan Alles Oke? voor een algemener forum voor jongeren dus ook een duimpje omhoog daarvoor.

En ik wil nog even iedereen verwelkomen die net als mij ook vanaf het KT (Kindertelefoon) forum komt verhuisd.

Laten we het net zo’n groot succes maken of misschien nog wel groter. Ik zal denk ik nog wel een topic maken binnenkort met tips voor als je 18 wordt. En sowieso zal ik zelf ook nog advies nodig hebben over van alles en nog wat. Zeker nu ik volgend jaar op de universiteit zit. Tot nu toe gaan de eindexamens goed, dus denk dat dat wel goed komt.

Groetjes,
NV

@NaamVergeten 

Dank voor je complimenten! Ik geef het door aan iedereen die In je bol heeft opgezet!

En start je topics vooral, daar is deze community voor!

Groet,

Carolien

Leuk dat je hier ook bent. Ik hoop dat meer 18plussers hier naartoe gaan verhuizen en dat dit forum net zo succesvol wordt als KT.

Heyy ​@NaamVergeten

Fijn dat je hier ook bent! Dit forum heeft vast veel potentie, ook omdat de 18 plussers die anderen goed hielpen bij het KT forum hier nu naartoe verhuizen. Het kan hier en daar nog wat aanpassingen gebruiken, maar daar zal ik het niet in dit topic over hebben. Het is echt heel erg fijn om een topic te hebben voor 18+ omdat wij (adolescenten) ook grote veranderingen in ons leven ondergaan. Ik zal het forum zeker gebruiken, want ik ga volgend jaar of naar de vavo of naar het mbo (door achterstand door mijn psychose) en ben momenteel bezig met het halen van mijn rijbewijs. 🙂 Maar goed, ik dwaal weer af. ​@Timmy, goed dat je ook een account aangemaakt hebt! 

xx Eenmeisje004

Ik sluit me aan bij de complimenten van ​@NaamVergeten! Vind het zeer fijn dat er nu ook een forums is voor jongvolwassenen en hoop ook dat er hier meer gebruikers komen.

En wat leuk dat jullie hier ook zijn, ​@NaamVergeten , ​@Eenmeisje004 en ​@Timmy ! 

Ook vind ik het erg goed dat er hier hele specifieke categoriën rondom mentale gezondheid zijn. Het heeft veel potentiaal en maakt het forum erg overzichtelijk! Zo kan ik beter soortgelijke topics vinden over de problemen waarmee ik zit.

Ik had het misschien al in de KT forum gezegt, maar ik vind het kleurgebruik en de afbeeldingen op deze website erg goed gekozen! Het is erg rustgevend, wat goed bij het onderwerp van deze site past!

Groetjes van Charlotte

@Charlotte  Ook leuk om jou hier te zien. 

Ik vind het ontwerp van de site ook erg prettig.

Reageer