Heyheyy,
Op dit moment weet ik even niet meer wat ik met m’n leven aanmoet. Doe werk wat ik niet leuk vind, waar ik niet mezelf kan zijn. Ben zo extreem stil daar en weet niet wat ik moet zeggen. Voel me daar zo kut over. Maar weet niet wat ik ermee moet. Ik wil ook graag wat anders, maar geen idee wat. Ben ook al aan 3 opleidingen begonnen, maar was allemaal niks, dus ben ook bang om weer iets nieuws te beginnen. Dat is niet de enige reden. Ik heb heel veel last van sociale angst. Ik ben gwn bang voor mensen, ik ontloop ze het liefst. Daarom is het vreselijk om bijv te werken, maar dat ‘gaat’ wel, want ik heb gwn standaard werk en hoef niet veel te overleggen. Maar ik sta wel bekend op het werk als de stille. En om dus iets anders te doen, vind ik echt doodeng. Want ja daar moet ik wel omgaan met andere mensen maar hoe?! Ook heb ik geen vrienden en dat voelt ook beschamend. Zeker vergeleken met m’n zusje, die echt heeel veel vrienden heeft en mega sociaal is en alles mee heeft lijkt het. Ik ben eig heel jaloers op haar. En ook kan zij veel beter omgaan met m’n broers en zus. Ik voel dan altijd als 3e wiel aan de wagen. Ze verkiezen haar altijd boven mij en dat voelt echt niet leuk. Ook kan ze beter met m’n ouders, al zegt ze zelf van niet. Maar ik voel gwn dat ze haar meer mogen. En bijv kan ik niet eens een normaal gesprek met m’n vader aangaan. Hij is ook rustig en dat werkt gwn niet en dat frustreert me echt heel erg. Ik ben wel blij dat ik wel goed met mn zusje om kan gaan, daar heb ik wel steun aan. Maar verder heb ik niemand. Doe ook gwn weinige leuke dingen, want ja met wie moet ik dat doen?? Mn leven voelt erg nutteloos.
Ben benieuwd of ik hier de enige in ben.
Liefss